Ackas finurliga funderingar

Alla inlägg under februari 2009

Av Annika - 20 februari 2009 15:33

Det kom ett brev till mig.


Åååhh teolinda.... you made my day!


Tack.

Tusen tack.

Av Annika - 20 februari 2009 13:31

*skriker vidare*



 JAAAAAAAAAAAAAAAA!!


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!


*har hittat pappret*

Av Annika - 20 februari 2009 12:12

Hittar inte pappret jag söker.

Har vänt upp och ned på hela hemmet.


Paniken smyger i buskarna.

Den morrar.....grymtar...visar tänderna.


....och ler hånfullt.

Av Annika - 20 februari 2009 10:53

Idag känner jag mig varken lullig, ullig eller gullig. :-(


Det enda som är kvar är mullig.

Skitkul.....not.




Av Annika - 20 februari 2009 08:07

Nu är det fredag.

Kolossalt informativ nu. ;-)


Jag känner mig dessvärre inte helt igenom lycklig.

Jag skall nämligen leta reda på ett viktigt papper som måste finnas i min hand senast kl 15.40 Pip!

Har inte en susning om det ligger i en pärm eller i en kartong eller i ett skåp eller under sängen eller.....


*suckar tungt*


"God" morgon!

Av Annika - 19 februari 2009 23:56

Nu raglar jag till sängen.


Vad är det som har hänt?

Hade någon preparerat chokladbitarna med grymt stark alkohol?


En påverkad Acka vill vi inte se.

Det är jag hundraprocentigt säker på.

Jag har en egen idé om hur det skulle kunna se ut. :-/


Nu matar jag iaf katterna med kattmat innan jag lägger mig.

Så mycket koll har jag.

Hoppas jag.

Av Annika - 19 februari 2009 23:31

Helt allvarligt.

Som absolutist så kan vara utan just det företaget.


Mår man som en Acka gör nu, då fyller de verkligen ingen funktion.

En helt gratis fylla pågår i min kropp.

(Antar jag...har aldrig druckit alkohol. I mina yngre dagar har det hänt att jag önskat att det fanns som en av faktorerna att "skylla på".)


Jag känner mig lullig, ullig, gullig.

Tyvärr är jag mullig också, men det känner jag inte av så mycket.


Yr, förvirrad och ont i huvudet.

(Har liksom bakfyllan samtidigt.)


Jösses.

Av Annika - 19 februari 2009 16:01

Skönt att se att alla ibland lider av en "bad hair day".... :-)

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Skapa flashcards