Ackas finurliga funderingar

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Annika - 9 maj 2009 23:22

Nu går jag och sussar.


Erkänn att ni blev hysteriskt lycklig över informationen!!??!!


Vill ni veta ngt annat jätteviktigt också?

När jag ändå är på gång?


Vi har slut på strösocker.


*vinkar sockersött i brist på annat* :-)





Av Annika - 9 maj 2009 23:08

*tar mig i kragen*


Måste lätta upp stämningen lite efter dagens arga inlägg.

Tog en söt bild.

Det hjälper nog.

Eventuellt kanske.


För övrigt är jag avundsjuk på Nillas godisar.

Apropå ingenting.



Av Annika - 9 maj 2009 21:11

Nej faktiskt inte.

Inte nu längre.

Lika arg alltså.


Bara oerhört uppgiven.


Kan man beställa en meteorit med exakta koordinater??

(Hmm, blev det där rätt tro??)


Ääähh struntar i vilket, ajöken!!

(Det är iaf INTE rätt.) ;-)

Av Annika - 9 maj 2009 15:15

Alla som nu var sugen på ett litet inslaget paket.

Maila namn och adress till undertecknad!!!


Ni har mailadressen däruppe under presentation.

*informerar övertydligt*


Redo med papper, snöre och sax.

*letar tapen*




Av Annika - 9 maj 2009 15:10

Ni behöver inte läsa detta för jag kommer att använda mig av fler svordomar än någonsin tidigare.


Nu är jag riktigt jävla pissed off.

Skitförbannad.

Jävligt less.

Satans jävla skit-förbannad.


Tamejfan tror jag inte att jag avskyr en viss person.

Idiot....är alldeles för snällt att ta till.


Det är med råge den mest osympatiska människa jag någonsin stött på.

Naturligtvis skulle den ringa och förstöra min dag.


Eller förresten, det nöjet skall personen inte få.


*trallar ut och letar en liten nätt och fin hammare*


(Bara ifall att....) ;-)

Av Annika - 9 maj 2009 11:15

Ute på upptåg. :-)

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Skapa flashcards