Ackas finurliga funderingar

Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Annika - 11 maj 2009 21:21

Min groteska plan är snudd på perfekt!!


Det är bara sista lilla pusselbiten som fattas.

Den är dessvärre oerhört viktig så jag måste be Er vänta på min morbida plan ca 12 timmar.

Kan ni härda ut??

Klart ni kan.


Kan jag, kan ni!!

Så det så. :-)

Av Annika - 11 maj 2009 21:15

Eller iaf på skärmen.

Tävlingen är avslutad.


Jag måste ta mig en allvarlig funderare på alla era underbara förslag.

Jag har nästan bestämt mig. :-)


Återkommer imorgonbitti med vinnaren.


*vinkelivink*


Av Annika - 11 maj 2009 15:33

Observera...


Lite mindre än fyra timmar kvar till "touchdown".

Se här.


*påminner för skojs skull*

Av Annika - 11 maj 2009 14:03

Håller med Ulrika.

Det var längesedan det var en lista hos mig också.

*själ snitsigt*


1. Hur gammal är du om fem år? 45

2. Vem var den sista du träffade? Det var Fredrik...nä Fanny...eeeh Bollen....eller Mini. Fanny var det, nej Mini...och Bollen. *ger upp*

3. Hur lång är du? Lång?? Jag är 160 cm kort.

4. Vilken var den senaste film du sett? *kliar mig i huvudet* Vet faktiskt inte så den kan inte ha gjort intryck.

5. Vem ringde du sist? Sambon

6. Ditt senaste sms och till vem? Till sambon där jag talade om att jag var trött. Oerhört viktigt sms. ;-)

7. Vad är helgens planer? Inga alls

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det ena behöver inte utesluta det andra.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Modern död sedan -91. Fadern gift.


10. När såg du senast din mamma? -91 i samma ögonblick som hon dog.

11. Vilken ögonfärg har du? Okynniga blå.

12. När vaknade du idag? 06.45

13. Har du någon gång hittat en katt? Inte på det sättet.....

14. Vilken är din favoritplats? Där min familj är.

15. Vilken plats föredrar du minst? Tandläkarstolen.

16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? Eget hus annars samma lika.

17. Vad skrämde dig som barn? Mardrömmar.

18. Vem fick dig att skratta senast? Min syster eller systerson igår kväll.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Absolut inte.


20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär som alla slåss om.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Väldigt mkt utan.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4

23. Hur många landskap har du bott i? Bara 1, Medelpad.

24. Har du någon gång spytt på någon? Nope.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Definitivt barfota!!

26. Är du social? Ja, översocial.

27. Vilken är din favoritglass? All glass är bra glass men älskar nougat!!

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa ett hus!!

29. Tycker du om kinamat? Japp.


30. Tycker du om kaffe? Ja, med socker och mjölk.

31. Vad dricker du till frukost? Se ovan.

32. Sover du på någon särskild sida? Nix pix!

33. Kan du spela poker? Klädpoker? ;-)

34. Tycker du om att mysa? Absolut!!!

35. Är du en beroendemännsiska? Ja, nej....svår fråga.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? JAAAAA!!

37. Vill du ha barn? Lite sent för den frågan nu.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite tyska och yttepyttelite arabiska och franska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej. Tack och lov.



40. Föredrar du havet eller pool? Havet absolut

41. Vad spenderar du helst pengar på? Saker som gör mig lycklig och glad

42. Äger du dyra smycken? Ja, några få.

43. Har du någongång testat narkotika? Nej, nej, NEJ!!

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Pasta med kyckling i currysås.

45. Vem är den roligaste människa du känner? Svår fråga.

46. Välj ett ärr på din kropp? Skall vara efter något kejsarsnitt då....

47. Vad har du för ringsignal? Vill ha en gammal hederlig signal. Måste ladda ner en sådan.

48. Har du kvar något klädesplagg från du var liten? Ett enda plagg. En klänning.

49. Flirtar du mycket? Har gjort.



50. Vart togs din profilbild? Hemma.

51. Kan du byta olja på bilen? Nej, men fylla på den kan jag!

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej faktiskt inte.

53. Vilken var den senaste bok du läste? 19 minuter. *läser fortfarande* 54. Läser du dagstidningen? Jajamen.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.

56. Dansar du i bilen? Tja, jag nickar entusiastiskt ibland ;) *håller med Ulrika*

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Oj, kan det vara fyran-lokalradion

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett telefonnummer.

59. När var du i kyrkan senast? Längesedan, tyvärr snart dags igen.

Av Annika - 11 maj 2009 11:15

Nu är vi åter på brottsplatsen.

(Den kommande.) ;-)


Här blir det nu en kopp java på baksidan i solskenet.

Skall bara avbeställa blåsten.

Vet inte vilken idiot som beställde den eller om det helt enkelt är en felleverans.

:-)

Av Annika - 11 maj 2009 08:28

Skall vara på skolan om bara en liten liten stund med äldsta tösen.

De andra två följer med.


(Stjäl föräldrarnas fika-pepparkakor.)


Har bråååååttom.


Galaxer i mina braxer!!

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards