Ackas finurliga funderingar

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2010

Jag, jag och jag

Av Annika - 31 augusti 2010 11:48

  


Jag städar.

Jag tycker inte om.

Jag tycker inte alls om.

Jag ser inte ut sådär heller för den delen.

Jag har dock en sådan sopkvast (fast den använder jag inte). :-)

Som jag brukar säga;

Man får vara glad över det lilla...


Jag vill ha en egen "James".

Eller han kan heta vad som helst.

Han kan heta Gusten, Rickard eller Torsten.

Bara han städar bra.

 
 
Nilla

Nilla

31 augusti 2010 12:09

Kul att se dig!

http://nillalivet.blogspot.com

 
Andreas

Andreas

31 augusti 2010 14:45

Ja du vet ju mitt svar på denna önskan ?

http://binett.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

erika

1 september 2010 21:37

jag och smul brukar sitta här vid datorn ibland på kvällarna å vi SAKNAR din blogg...ja den är ju lixom kvar men vi vill läsa roliga inlägg som räddar våra kvällar :)

 
Filifjonkan

Filifjonkan

2 september 2010 21:45

Hej Acka. Oj då rena pinuppan som städar en Rut kan man säga kanske hon får man dra av,,hmmm,,,det där blev lite konstigt men rent skattetekniskt för den med bred fantasi. Bra att du har en borste i alla fall.

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

 
Kärlekens Land(o)

Kärlekens Land(o)

4 september 2010 01:55

alla kvinnor, som vill, bör kräva att mannen skall sköta hushållet

de flesta hade nog gjort, om förhållandet i sig, de glada minerna, eller sexlivet, stod på spel:)

http://landosteve.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 18 september 2011 13:32


Nämen va f-n. Är jag inte helt sjukt jä-la tråkig som har slutat blogga??? Fast om man läser de två raderna jag åstadkommit ovan och betänker att jag lyckats få in inte mindre än två svordomar så skall man kanske vara glad att jag inte skriver så...

Av Annika - 28 oktober 2010 09:14


Det var en gång en vacker höstlördag. (Läs blåsig som 17.)   Fotbollsmatch stod det på dagens schema, inte för undertecknad men match skulle det iaf bli. Glad i hågen parkerade jag bilen på en utmärkt plats. Det visade sig senare att den inte...

Av Annika - 7 oktober 2010 09:03


Jag säger bara jippie.   Eller lite större bokstäver kan vara på sin plats.     Jippie!!!     Jag har budat in ett virkat överkast på Tradera. Inga problem, det dök upp med Schenkers hjälp och det var fint. Då kan man ana att alla...

Av Annika - 6 oktober 2010 19:19


Att jag inte hänger med i motionsspåret är ingen nyhet. Möjligen första femtio metrarna...men absolut inte längre. ...och definitivt inte utan syrgas.   Men igår hände en sak som jag inte heller hängde med på. Knepigt och fullständigt förvi...

Av Annika - 27 september 2010 10:03

För övrigt tycker jag om hösten. Eller jag dristar mig till att utöka ovanstående mening med två ord till.   För övrigt tycker jag om hösten väldigt mycket.   (Ett ord fick tom bli lite större...bara en sån sak.) ;-)          ...

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Skapa flashcards