Ackas finurliga funderingar

Direktlänk till inlägg 11 maj 2009

Hem kära hem

Av Annika - 11 maj 2009 11:15

Nu är vi åter på brottsplatsen.

(Den kommande.) ;-)


Här blir det nu en kopp java på baksidan i solskenet.

Skall bara avbeställa blåsten.

Vet inte vilken idiot som beställde den eller om det helt enkelt är en felleverans.

:-)

 
 
Annika

Annika

11 maj 2009 11:45

Blåsten är en felbeställning av OSS, d v s vi på västkusten.
Vi beställde en svag vårbris och fick STYV kuling!!
Alltid blir det nåt fel. Suck!

Vi har därmed skickat den vidare till Norrland, där den kan blåsa av sig.

Hälsningar från en västkustbo som är totalt urblåst!!!

http://www.banfield.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annika

11 maj 2009 12:08

Men Annika.

Ni kan väl inte skicka den hit????
Fy fy fy, fel tänkt. ;-)
Det räcker med att jag har en far som terroriserar mig med samtal så fort ni har sommarväder.
Vilket enligt hans sätt att se är rätt så ofta. :-D

 
Eva igen .....

Eva igen .....

11 maj 2009 14:00

hm... *muttrar på andra Annika* varför skicka den NORRUT... *fnyser-lite* bättre skicka den neråt!!! mot underjorden typ... eller?

Jaa de blir utställning *3!!! jisses snacka om tatt sej vatten över huvudet!!! Först i Vännes (Club show) den 21 sen 24 i Östersund, å till sist den 6/6 i Hsand...

*tipsar glatt* jaaaa den lilla rödingen (Bill) är flyttklar och vill MER ÄN GÄRNA ha ett nytt kärleksfullt hem!!! *kom å hämta*

http://hexkatterhimlahundar.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

11 maj 2009 14:14

Tack min vän! Jag kämpar på så gott det går! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Annika

Annika

11 maj 2009 15:20

Hrm...trodde vinden skulle blåsa av sig innan den kom upp till er :) Jag tänkte som så att landet är så låååångt och det blir nog bara en liten vårbris när den når er.

Men nähä?

Får genast åtgärda det.

Här kommer det underbara solskenet som vi har idag. Skickar det express! :) :)

http://banfield.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annika

11 maj 2009 15:38

*huttrar*
Eva
Hur gammal???
Inte du, katten!! ;-)

Yvonne
Du är som en gammal motor.
Bara går och går och går.
(Läs fixar och fixar och fixar.)
Du ÄR duktig.

Annika
Bra tänkt.
Jag väntar.
*huttrar och fryser*

 
Eva igen .....

Eva igen .....

11 maj 2009 17:16

*fniss* ja mattes ålder är 29 *ljuger-så-de-knakar*
Bill är född den 4/12-08

http://hexkatterhimlahundar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annika

11 maj 2009 17:25

Eva
*noterar* :-) :-) :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 18 september 2011 13:32


Nämen va f-n. Är jag inte helt sjukt jä-la tråkig som har slutat blogga??? Fast om man läser de två raderna jag åstadkommit ovan och betänker att jag lyckats få in inte mindre än två svordomar så skall man kanske vara glad att jag inte skriver så...

Av Annika - 28 oktober 2010 09:14


Det var en gång en vacker höstlördag. (Läs blåsig som 17.)   Fotbollsmatch stod det på dagens schema, inte för undertecknad men match skulle det iaf bli. Glad i hågen parkerade jag bilen på en utmärkt plats. Det visade sig senare att den inte...

Av Annika - 7 oktober 2010 09:03


Jag säger bara jippie.   Eller lite större bokstäver kan vara på sin plats.     Jippie!!!     Jag har budat in ett virkat överkast på Tradera. Inga problem, det dök upp med Schenkers hjälp och det var fint. Då kan man ana att alla...

Av Annika - 6 oktober 2010 19:19


Att jag inte hänger med i motionsspåret är ingen nyhet. Möjligen första femtio metrarna...men absolut inte längre. ...och definitivt inte utan syrgas.   Men igår hände en sak som jag inte heller hängde med på. Knepigt och fullständigt förvi...

Av Annika - 27 september 2010 10:03

För övrigt tycker jag om hösten. Eller jag dristar mig till att utöka ovanstående mening med två ord till.   För övrigt tycker jag om hösten väldigt mycket.   (Ett ord fick tom bli lite större...bara en sån sak.) ;-)          ...

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards