Ackas finurliga funderingar

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Annika - 13 maj 2009 08:56

Ni som besökte mig igår kanske kommer ihåg att jag flyttade möbler??


*sjöng all by myself samtidigt...ganska falskt i vanlig ordning*


Hur som helst.

Jag plockade bort ett väggvitrinskåp och en skänk och bytte ut det mot en smidigare variant av skänk med liten vitrindel som redan bor ihop.

Som ett skåp.

(Inser att jag oerhört svårt att förklara, kommer foto senare.)


Det "nya" är i vitt.

Har en idiotisk idé om att jag inom kort kommer att orka måla mina köksmöbler.

kommer det att matcha.


Ett problem uppstod i samband med flytten.

För det första, blev ommöbleringen bra?

Njaeee, inte klockrent.

(Kändes dock bättre nu på morgonen.)

Problem nummer två, mina fina ljusstakar får inte plats.

De är inbudade på Tradera och jag älskar dem.

Ljusstakarna trivs finfint i mitt kök.


I julas fick de till och med bo kvar inne.

De får vanligtvis flytta ut över julen.

Den här gången fick de julkostym istället!!!


Jag kan pyssla, jag är inte rädd.

Jag kan pyssla, jag är inte rädd.

Jag kan pyssla, jag är inte rädd.

Jag kan pyssla, jag är inte rädd.


*upprepar gång på gång i syftet att kanske försöka igen*


Faktum kvarstår, de får inte längre plats på ursprungsplatsen.

Snacka om i-landsproblem.

Av Annika - 13 maj 2009 07:52

Möts av detta;

Men det är ju morgon nu. Ekorrarna är vakna och letar efter sina nötter :-)


Ja ja ja ekorren.

Jag ÄR vaken nu.


*lovar*

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards