Ackas finurliga funderingar

Direktlänk till inlägg 18 maj 2009

Min nya kärlek

Av Annika - 18 maj 2009 18:58

Som ni vet var jag på date idag. :-)

Han är underbar.

Charmig som få.

Full fart framåt och lugn i samma individ.

Mörk och maskulin. Me looooove.


...och hans vackra ögon.

To die for.

Verkligen!

Bruna vackra oemotståndliga.

Jag är kär.


Problemet är bara att jag redan har en.

Sen är han mycket yngre än undertecknad också.

Fast åldern spelar ingen roll.

Bruce...jag vill att du blir min!!

Jag kan inte motstå dig fast jag vet att du har en annan.

Så är det bara.

Snälla bli min.

Jag skiter i att du har en annan

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
matte. ;-)

 
 
Mofs..helt enkelt

Mofs..helt enkelt

18 maj 2009 19:27

Min syster har 2 bernersennen ;) En tik och en hanne

http://mofs.bloggagratis.se

 
teolinda

teolinda

18 maj 2009 19:30

Jag har bara en enkel fråga...var tog din diaboliska plan vägen...du verkar så kärleksfull nu...så det kanske inte är lämpligt att påminna dig...

http://teolinda.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annika

18 maj 2009 19:41

*ler bara ler*
Mofs
Vill din syster ha en inneboende?? ;-)

teolinda
Min plan var/är fullfjädrad.
Sen kom jag på tanken....att tänk om det verkligen händer personen ifråga ngt.
Så har jag skrivit en hel berättelse på bloggen.
Kusligt lätt för Farbror Polisen då.

 
Ingen bild

Annika

18 maj 2009 19:51

Aaaah, trodde du pratade om Sakis.
Var GRYMT svartsjuk!!
Kollade vad postverket tog för att sända brevbomber.

Men nu känns det bättre :):)

Nu kan vi nog fortsätta vara kompisar :)

 
Stort och smått

Stort och smått

18 maj 2009 20:36

Men åh, vilken bedårande liten sötnos! Förstår att du är kär!!!

http://stortosmatt.blogspot.com

 
Eva

Eva

18 maj 2009 20:47

*trånande blick* veeeeeet så väl va du känner, been there done that... typ... å de värsta är!!! man får ALDRIG nog.... mersmak är förnamnet :0)

http://hexkatterhimlahundar.bloggagratis.se

 
Eva igen .....

Eva igen .....

18 maj 2009 20:47

*hm* å grodan har hoppat vidare ser jag.....
fast.... mm detta va godkänt de mé

http://hexkatterhimlahundar.bloggagratis.se

 
Ulrika

Ulrika

18 maj 2009 20:48

Vilken söting..
Förstår att du föll platt!

http://ulrikasyr.bloggagratis.se

 
Lotta

Lotta

18 maj 2009 21:02

Bruce är ljuvlig med sina rosa trampdynor!!!
//Lotta

http://www.prinsessapavift.blogg.se

 
Ingen bild

Annika svarar alla

18 maj 2009 21:51

Bruce (kallas Busen) är en pudding.
Så är det bara.
*kär* :-)

 
nilla

nilla

18 maj 2009 21:54

AAAAAAAAAH, vilken söööööt!!! *dör*
En sån måste jag skaffa nån gång. En så bedårande sötnos!!! *dör igen*

http://nillalivet.blogspot.com

 
Ingen bild

Annika till alla

18 maj 2009 21:57

Nu får ni sluta upp.
Busens matte blir odräglig. ;-)
Då kanske jag inte får mer kaffe och bulle.
(Läs bullar.)

 
Siw

Siw

18 maj 2009 22:36

ÅHHHH vilken söting, han skulle passa att vara din, absolut!
Kram

http://:yllegarnets.blogg.se

 
Ingen bild

Annika

18 maj 2009 23:39

Siw
Japp....och ALLA cremefärgade katter.
:-) :-) :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 18 september 2011 13:32


Nämen va f-n. Är jag inte helt sjukt jä-la tråkig som har slutat blogga??? Fast om man läser de två raderna jag åstadkommit ovan och betänker att jag lyckats få in inte mindre än två svordomar så skall man kanske vara glad att jag inte skriver så...

Av Annika - 28 oktober 2010 09:14


Det var en gång en vacker höstlördag. (Läs blåsig som 17.)   Fotbollsmatch stod det på dagens schema, inte för undertecknad men match skulle det iaf bli. Glad i hågen parkerade jag bilen på en utmärkt plats. Det visade sig senare att den inte...

Av Annika - 7 oktober 2010 09:03


Jag säger bara jippie.   Eller lite större bokstäver kan vara på sin plats.     Jippie!!!     Jag har budat in ett virkat överkast på Tradera. Inga problem, det dök upp med Schenkers hjälp och det var fint. Då kan man ana att alla...

Av Annika - 6 oktober 2010 19:19


Att jag inte hänger med i motionsspåret är ingen nyhet. Möjligen första femtio metrarna...men absolut inte längre. ...och definitivt inte utan syrgas.   Men igår hände en sak som jag inte heller hängde med på. Knepigt och fullständigt förvi...

Av Annika - 27 september 2010 10:03

För övrigt tycker jag om hösten. Eller jag dristar mig till att utöka ovanstående mening med två ord till.   För övrigt tycker jag om hösten väldigt mycket.   (Ett ord fick tom bli lite större...bara en sån sak.) ;-)          ...

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards