Ackas finurliga funderingar

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Annika - 8 november 2009 11:20

  

Letar jeans.

Massor av jeans.

De ligger inte där jag trodde jag lagt dem.

(Jag letar alltså inte jenasen *låter den felskrivningen stå kvar* jag hade på mig igårkväll om ni nu trodde det.

Nej de låg på samma ställe som jag slängde dem....)


Jag letar andra jeans.

Hittar inte.

Gud vad konstigt. Jag som alltid har koll på allt. ;-)

*letar letar letar letar*


Förrådet?

Bland alla tvåtusentrehundrafyrtiotvå kartonger??


*letar letar letar letar förtvivlat*


Garderoben??

Nä...

*letar letar letar letar mer förtvivlat*


Hade tänkt att Ulrikan från norr skulle få lite jeans med sig hem.

Hon gör ju allehanda skojiga saker med hjälp av bland annat jeanstyg.

Med mina jeans så får hon MYCKET tyg att jobba med.

Det är ett som är säkert!!!!!!!!!


*letar letar letar letar vidare*

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards