Ackas finurliga funderingar

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Annika - 21 december 2009 12:19

MIN JULKLAPP!!


Den som jag inte har en aning om vad det är i.

Funderar febrilt, nästan dag och natt.

Finns tid för då för jag hostar oavbrutet nätterna igenom.

Nästan iaf.



Fick en ledtråd av Ulrika.


Tjaa, det är Inte ätbart, inte så mycket iaf.
Det är inget som kan täcka din kropp, inte riktigt iaf.
Det är inget du kan meka med dina verktyg, inte så mycket iaf.
Det är inget snyggt eller vackert, inte enligt mig iaf.
Det är inget att skoja om, fast det tycker jag iaf.
Det har inget stort värde, ja för dig har det säkert det förstår jag iaf.


NU blev det ju mycket mycket enklare.

Plättlätt.

Klart som korvspad.

  

(Eller kanske inte.)


Om nu någon, mot förmodan, inte skulle veta vad julklappen innehåller så får ni gärna komma med förslag.

Alltså jag vet ju redan...men det kan vara kul att höra vad ni tror. ;-)

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards