Ackas finurliga funderingar

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Annika - 11 december 2009 14:57

  


Jag älskar när jag får göra saker om och om igen.

Tex inlägg på bloggen.

Det är helt enkelt hysteriskt tillfredsställande när man skriver ett inlägg och så försvinner det plötsligt.

Man har fixat och trixat med länkar mm.

Då får man ju ta fram alla sidor igen och trycka Ctrl+C och Ctrl+V och spara och markera och skriva nya bokstäver. YES!!!!

Jag blir hur happy som helst när då datorn får spunk....allt bleknar på skärmen och följande finns att läsa;

Internet Explorer har slutat att fungera.

Jippie.

Typ.


Då får jag börja om igen.....och samma sak uppstår.

Då skrattar jag så mycket att jag knappt kan stå upprätt.

Helt enkelt jätteroligt.

Jag tycker som sagt om att göra samma sak om och om och om och om och om igen.


Sen finns det skaer som är oerhört tråkiga.

Som tex att äta Polly.

Gång på gång.

Det är illa, tråkigt och framförallt inte gott.

Då blir jag ytterst beklämd.

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards