Ackas finurliga funderingar

Direktlänk till inlägg 11 december 2009

Me looooove

Av Annika - 11 december 2009 14:57

  


Jag älskar när jag får göra saker om och om igen.

Tex inlägg på bloggen.

Det är helt enkelt hysteriskt tillfredsställande när man skriver ett inlägg och så försvinner det plötsligt.

Man har fixat och trixat med länkar mm.

Då får man ju ta fram alla sidor igen och trycka Ctrl+C och Ctrl+V och spara och markera och skriva nya bokstäver. YES!!!!

Jag blir hur happy som helst när då datorn får spunk....allt bleknar på skärmen och följande finns att läsa;

Internet Explorer har slutat att fungera.

Jippie.

Typ.


Då får jag börja om igen.....och samma sak uppstår.

Då skrattar jag så mycket att jag knappt kan stå upprätt.

Helt enkelt jätteroligt.

Jag tycker som sagt om att göra samma sak om och om och om och om och om igen.


Sen finns det skaer som är oerhört tråkiga.

Som tex att äta Polly.

Gång på gång.

Det är illa, tråkigt och framförallt inte gott.

Då blir jag ytterst beklämd.

 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

11 december 2009 16:30

Men herreguud flicka hallååå..har du slagit dig i en dörr eller nåt typ da... tvärtom ska du va ju.Skrattar

http://filifjonkan-se.bloggagratis.se/2009/10/09/2063947-nu-fungerar-det-450x450-sa-da-ar-filifjonkan-pa-banan-igen-enl-texten/#kommentarer

 
Annika

Annika

11 december 2009 18:40

Har du också tagit baconsprutan?
Och fått fel spruta - den där som gör att man befinner sig bland rosa moln och allt är superdupigt?
(Antingen det, eller så har baconbaciller en märklig påverkan på mig).

http://www.banfield.bloggagratis.se

 
nilla

nilla

11 december 2009 19:14

Du har min fulla sympati!
Att inte datorn fattar att man har annat att göra, kan jag känna.
Det var mer liknande problem på Bloggagratis än det är på blogspot. Det har faktiskt inte varit några sådana problem alls på Blogspot när jag tänker efter. Om det är Bloggplatsen som spökar så kan du ju alltid byta! =)

http://nillalivet.blogspot.com

 
Yvonne

Yvonne

12 december 2009 08:46

Jag gjorde om mitt inlägg TRE gånger idag pga att alla bilder försvann hela tiden...
JÄTTEGLAD var jag då!

Kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Ulrika

Ulrika

12 december 2009 19:21

På min gamla blogg hände detta fenomen då och då.
Det gör det inte numera.
Bara ibland.
Och då på stugan.
Pga batteribrist.
Eller handhavandefel.

Datorn är fantastisk.
Maken gormar över windows idag, handlar om autouppdateringar som inte kommer eller inte går att stänga av och som avslutas med att datorjäveln låser sig.


Livet är välan glatt!

http://ulrikasyr.blogspot.com

 
Filifjonkan

Filifjonkan

12 december 2009 19:50

Hej Acka bara in och säger trevlig Lucia till morgon har ätit julbord idag så jag tänker lägga mig är totalt fullproppad kan in te äta på säkert 2 dagar allra minst nu,

http://filifjonkan-se.bloggagratis.se/2009/10/09/2063947-nu-fungerar-det-450x450-sa-da-ar-filifjonkan-pa-banan-igen-enl-texten/#kommentarer

 
Siw

Siw

12 december 2009 22:49

Skit i explorer, ta hem mozilla firefox i stället.

http://yllegarnets.blogg.se

 
Mita

Mita

13 december 2009 10:54

Håller med till fullo, igår höll datorn på att åka ut genom fönstret........undrar om det var skit bakom tagnenterna

http://rocotopeppers.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 18 september 2011 13:32


Nämen va f-n. Är jag inte helt sjukt jä-la tråkig som har slutat blogga??? Fast om man läser de två raderna jag åstadkommit ovan och betänker att jag lyckats få in inte mindre än två svordomar så skall man kanske vara glad att jag inte skriver så...

Av Annika - 28 oktober 2010 09:14


Det var en gång en vacker höstlördag. (Läs blåsig som 17.)   Fotbollsmatch stod det på dagens schema, inte för undertecknad men match skulle det iaf bli. Glad i hågen parkerade jag bilen på en utmärkt plats. Det visade sig senare att den inte...

Av Annika - 7 oktober 2010 09:03


Jag säger bara jippie.   Eller lite större bokstäver kan vara på sin plats.     Jippie!!!     Jag har budat in ett virkat överkast på Tradera. Inga problem, det dök upp med Schenkers hjälp och det var fint. Då kan man ana att alla...

Av Annika - 6 oktober 2010 19:19


Att jag inte hänger med i motionsspåret är ingen nyhet. Möjligen första femtio metrarna...men absolut inte längre. ...och definitivt inte utan syrgas.   Men igår hände en sak som jag inte heller hängde med på. Knepigt och fullständigt förvi...

Av Annika - 27 september 2010 10:03

För övrigt tycker jag om hösten. Eller jag dristar mig till att utöka ovanstående mening med två ord till.   För övrigt tycker jag om hösten väldigt mycket.   (Ett ord fick tom bli lite större...bara en sån sak.) ;-)          ...

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards