Ackas finurliga funderingar

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2009

Varför?

Av Annika - 15 augusti 2009 05:08

Om det finns en människa som kan komma med en enda, gärna riktigt bra, förklaring till varför jag är vaken sedan 2 timmar tillbaks så blir jag evigt tacksam.


Jag blir tokig(are).

Vill sova.

Måste sova.

När gänget vaknar till kommer det inte att kännas så bra.

Då lär jag inte ha några problem att sova....*muttrar*

När det ändå inte går.


Skall dräpa sambons katt.

Det är kattens fel att jag sitter här. *muttrar vidare*

Han smyger in genom öppna fönstret och skall sedan högt och ljudligt tala om för hela vida världen att han är hemma.

Kattjävel.

*muttrar ännu mer*


Tar mig i kragen och slutar muttra och gör ett sista försök att somna.

 
 
Berith

Berith

15 augusti 2009 08:21

Varför inte njuta av lugnet medan den övrig familjne sover nu när du ändå är vaken ?? ;))

Ha en bra dag!
Kram =)

http://maxmax.bloggagratis.se

 
pillan

pillan

15 augusti 2009 09:21

jo du ,,, för att du funderar så mycket på varför du inte kan sova...

sov bara människa SOV

http://www.pillans.se/wp

 
Åsa

Åsa

15 augusti 2009 10:38

Jag va vaken samtidigt som dig idag, men enbart för att gå upp å slå en liten morgondrill, hur orkar du kliva upp så tidigt?=)) Morgonpigg kan man säga!

Hoppas du får en fin dag iaf!!

Kram Åsa

http://lassedotter.bloggagratis.se

 
Annika

Annika

15 augusti 2009 10:41

Ähm....det är väldigt svårt att sova samtidigt som man bloggar...kanske skulle hjälpa att ligga i sängen? :)

Nehej...okej då

http://www,banfield.bloggagratis.se

 
Andreas

Andreas

15 augusti 2009 11:08

Enkelt.......du saknar ju mig. ;-)

http://CyBinett.bloggagratis.se

 
Dante

Dante

15 augusti 2009 11:15

Blir så argsint på såna snorungar, de skulle haft en lusning men nu blev dessa två haffade iallafall så det var ju bra.

http://dante.bloggagratis.se

 
nilla

nilla

15 augusti 2009 11:47

Såna där mornar hade jag också periodvis när barnen var yngre. Ju mer man behöver sova desto mer stressad blir man för att man inte kan.
Nu var det länge sen, så det kanske går över såsmåningom för dig med. Säg den flerbarnsmamma som inte har sömnproblem mellan varven...

http://nillalivet.blogspot.com

 
Ulrika

Ulrika

15 augusti 2009 12:13

Uppe med tuppen! Trallallallala..

Tjofaderittan vilken härlig arla morgon va!!

Nej, jag ska inte retas, Maken var också pigg imorse (fast inte kl.5) när jag var dötrött, han åkte ut och vittjade näten och kom tillbaka med fisk och behövde assistans..

Så jag har varit uppe sen tidigt jag också.

Hoppas du mår bättre nu!!!
Kram!!

http://ulrikasyr.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 18 september 2011 13:32


Nämen va f-n. Är jag inte helt sjukt jä-la tråkig som har slutat blogga??? Fast om man läser de två raderna jag åstadkommit ovan och betänker att jag lyckats få in inte mindre än två svordomar så skall man kanske vara glad att jag inte skriver så...

Av Annika - 28 oktober 2010 09:14


Det var en gång en vacker höstlördag. (Läs blåsig som 17.)   Fotbollsmatch stod det på dagens schema, inte för undertecknad men match skulle det iaf bli. Glad i hågen parkerade jag bilen på en utmärkt plats. Det visade sig senare att den inte...

Av Annika - 7 oktober 2010 09:03


Jag säger bara jippie.   Eller lite större bokstäver kan vara på sin plats.     Jippie!!!     Jag har budat in ett virkat överkast på Tradera. Inga problem, det dök upp med Schenkers hjälp och det var fint. Då kan man ana att alla...

Av Annika - 6 oktober 2010 19:19


Att jag inte hänger med i motionsspåret är ingen nyhet. Möjligen första femtio metrarna...men absolut inte längre. ...och definitivt inte utan syrgas.   Men igår hände en sak som jag inte heller hängde med på. Knepigt och fullständigt förvi...

Av Annika - 27 september 2010 10:03

För övrigt tycker jag om hösten. Eller jag dristar mig till att utöka ovanstående mening med två ord till.   För övrigt tycker jag om hösten väldigt mycket.   (Ett ord fick tom bli lite större...bara en sån sak.) ;-)          ...

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards