Ackas finurliga funderingar

Direktlänk till inlägg 10 september 2009

Honey....I'm home!

Av Annika - 10 september 2009 17:07

Nu är jag hemmavid igen.

Pållen och jag har varit på tur.

Lugnt och sansat??

  


No no.

BIG NO!!


Men det tänker jag iaf ta som ett friskhetstecken. ;-)

 
 
nilla

nilla

10 september 2009 17:57

Energi och glädje måste ses som friskhetstecken. För det var väl glad och energisk pållepållen var?
Att du kommit hem i en bit får väl också sägas vara ett friskhetstecken då?

http://nillalivet.blogspot.com

 
Nettis

Nettis

10 september 2009 21:10

Ja jag är helt säker på att man träffar sina djur igen, liksom sina nära och kära :) .
Va fin du har gjort din sida :) !
Kramis!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
gladmymlan

gladmymlan

10 september 2009 22:00

som min gamle fjord på 21 år med knaggliga ben:-))) han tror han är 4 år och skuttar runt och travar på stället hellre än att skritta fint:-) när han hade hovböld for han runt som en idiot trots ont i hov. dom är skoj hästar...

http://www.gladmymlan.blogspot.com

 
Ann-Louise

Ann-Louise

11 september 2009 10:58

Har du häst?! Det hoppas jag verkligen inte. För då blir jag missunsamt sur och avundsjuk. Jag vill också ha häst! Eller, nä, inte en egen men en jag kan låna ibland. Men vi kanske bor nästgårds?

Jag hade två hästar när jag var tonåring, och den tiden kan jag sakna så jag blir tårögd.

http://40taggaren.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 18 september 2011 13:32


Nämen va f-n. Är jag inte helt sjukt jä-la tråkig som har slutat blogga??? Fast om man läser de två raderna jag åstadkommit ovan och betänker att jag lyckats få in inte mindre än två svordomar så skall man kanske vara glad att jag inte skriver så...

Av Annika - 28 oktober 2010 09:14


Det var en gång en vacker höstlördag. (Läs blåsig som 17.)   Fotbollsmatch stod det på dagens schema, inte för undertecknad men match skulle det iaf bli. Glad i hågen parkerade jag bilen på en utmärkt plats. Det visade sig senare att den inte...

Av Annika - 7 oktober 2010 09:03


Jag säger bara jippie.   Eller lite större bokstäver kan vara på sin plats.     Jippie!!!     Jag har budat in ett virkat överkast på Tradera. Inga problem, det dök upp med Schenkers hjälp och det var fint. Då kan man ana att alla...

Av Annika - 6 oktober 2010 19:19


Att jag inte hänger med i motionsspåret är ingen nyhet. Möjligen första femtio metrarna...men absolut inte längre. ...och definitivt inte utan syrgas.   Men igår hände en sak som jag inte heller hängde med på. Knepigt och fullständigt förvi...

Av Annika - 27 september 2010 10:03

För övrigt tycker jag om hösten. Eller jag dristar mig till att utöka ovanstående mening med två ord till.   För övrigt tycker jag om hösten väldigt mycket.   (Ett ord fick tom bli lite större...bara en sån sak.) ;-)          ...

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards