Ackas finurliga funderingar

Direktlänk till inlägg 22 december 2009

Syndigt liv och leverne

Av Annika - 22 december 2009 08:34

För exakt två veckor sedan gjorde jag något jag aldrig borde ha gjort.


Det var följdaktligen en tisdag, fast mer eftermiddag/kväll än morgon som nu.

Jag hade en förunderlig känsla i kroppen.

Oro, förväntan, spänning.


Jag satte mig i bilen och åkte mot stallet.

Snart skulle den komma.....den där skogsvägen.

Skulle jag svänga in??

Eller helt sonika bara åka förbi som om ingenting hade hänt??

Låtsas som om en träff aldrig hade bestämts??

Jag kände mig som en vilsen åsna mellan två hötappar.

Men jag är 40 år och gör som jag vill, alltså svängde jag in.

Spänningen steg, skulle jag vara ensam??


Ja, väldigt ensamt var det.

Fast inte länge.

Sällskapet dök nästan upp från tomma intet.

Jag reagerade starkt.

Ni vet den där känslan när man vet att man inte borde??

Men till sist inte kan stå emot....

Exakt så kändes det.


Hela jag blev uppfylld av en euforisk känsla....och så lite skam.

Eller ganska mycket skam.

Jag borde inte vara på den här platsen, inte med det här sällskapet.


Doften av mitt sällskap fyllde mina näsborrar och jag slöt mina ögon.

Njöt bara njöt...trots skammen.


Till slut fanns ingen återvändo, jag kände smaken av mitt sällskap.

Det smakade mer.....och mer...och mer.

Absolut närhet.

Vilken häftig känsla!!


Två på en skogsväg.

Hur simpelt som helst men ändå så underbart.

Hur skulle mitt vanliga liv kunna fortsätta efter detta???


Jag smakade igen...och igen....och igen.

Till slut så fanns det inget mer att smaka.


VA???

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
VA?? Var påsen redan slut????????????

Min fantastiska påse med Polly var den verkligen slut??

Hur var det möjligt????????

Vi träffades ju nyss.


  


Vi har iaf beslutat oss för att fortsätta dejta Polly och jag.

Fast kanske inte på en skogsväg.....utan mer hemma i soffan.

Kanske på en lördag??

Då är det tillåtet att äta godis.

Har jag hört. ;-)


P.S För övrigt har jag räknat antalet godisar i en Pollypåse.

I den sista var det 95½ stycken.

Det blir nästan 100 ljuvliga smakupplevelser det.

*konstaterar....helt i onödan* :-)






 
 
nilla

nilla

22 december 2009 10:07

Usch, ja, vem har inte varit med om att göra det man absolut inte får...
Men det är länge sedan nu. Gömt och glömt och nedtrampat.

http://nillalivet.blogspot.com

 
Annika

Annika

22 december 2009 11:23

Hmmm....det tycks mig som om Du och Polly har en form av destruktiv relation. Smygandet i skogen är ett tecken på detta och är ett symptom på att Polly har försatt dig i en beroendesituation.

Pollyar är mycket manipulativa då de är söta, gulliga och oemotståndliga på ytan för att sedan, då de tagit dig i besittning, framkallar illamående och ångest.

Jag föreslår att du och Polly försöker med samtalsrådgivning på det snaraste.

Vänliga hälsningar
Psykolog A.

http://www.banfield.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

22 december 2009 18:29

Hej du syndiga kvinna,,,,skrattar..tänkte först du var i stallet med hästar eller nåt men sen gapskratt men om du snor sig på till mig så kan du dela en skål med ostbågar med mig hihi,, sånt som man inte heller borde men jag bestämde att jag nog såg lite tunn ut i ansiktet så det var bäst att fylla ut liksom eller vad tycker du visst är det så ? 95 och en halv smakupplevelse kanske är det så många ostbågar i skålen med,,, ha nu en skön jul så bra som det går så ses/hörs vi,

http://filifjonkan-se.bloggagratis.se/2009/10/09/2063947-nu-fungerar-det-450x450-sa-da-ar-filifjonkan-pa-banan-igen-enl-texten/#kommentarer

 
Ulrika

Ulrika

22 december 2009 20:10

Hm. Polly ja.

Polly är gott.
Jag hade ett sådant förhållande i somras.
Det gick över.

Fast lite sug har jag ännu. På Polly alltså.
Det är ju bra om man kan hålla sig till sådant och inte annat smått och gott ;)

http://ulrikasyr.blogspot.com

 
ylle

ylle

23 december 2009 13:43

Vilken oerhört spännande upplevelse - och god! Visst är det nyttigt att kittla den där spänningsnerven ibland, att göra DET fÖRBJUDNA....

http://ponnyflickornasblogg.bloggplatsen.se

 
Moi

Moi

10 januari 2010 21:50

Låter spännande. En hemlig date liksom. Ja varför inte ?

http://www.buzfamily.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 18 september 2011 13:32


Nämen va f-n. Är jag inte helt sjukt jä-la tråkig som har slutat blogga??? Fast om man läser de två raderna jag åstadkommit ovan och betänker att jag lyckats få in inte mindre än två svordomar så skall man kanske vara glad att jag inte skriver så...

Av Annika - 28 oktober 2010 09:14


Det var en gång en vacker höstlördag. (Läs blåsig som 17.)   Fotbollsmatch stod det på dagens schema, inte för undertecknad men match skulle det iaf bli. Glad i hågen parkerade jag bilen på en utmärkt plats. Det visade sig senare att den inte...

Av Annika - 7 oktober 2010 09:03


Jag säger bara jippie.   Eller lite större bokstäver kan vara på sin plats.     Jippie!!!     Jag har budat in ett virkat överkast på Tradera. Inga problem, det dök upp med Schenkers hjälp och det var fint. Då kan man ana att alla...

Av Annika - 6 oktober 2010 19:19


Att jag inte hänger med i motionsspåret är ingen nyhet. Möjligen första femtio metrarna...men absolut inte längre. ...och definitivt inte utan syrgas.   Men igår hände en sak som jag inte heller hängde med på. Knepigt och fullständigt förvi...

Av Annika - 27 september 2010 10:03

För övrigt tycker jag om hösten. Eller jag dristar mig till att utöka ovanstående mening med två ord till.   För övrigt tycker jag om hösten väldigt mycket.   (Ett ord fick tom bli lite större...bara en sån sak.) ;-)          ...

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards