Ackas finurliga funderingar

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Annika - 14 februari 2009 19:35

Jag är redo.

Jag har godis.

Jag har saft (en lightvariant med limesmak).

Jag har chips.

Jag har äpplen när jag blir less på allt det onyttiga.

Jag har bananer när äpplena känns för nyttiga.

Jag har framförallt piffat till mig och schlagerblåsan sitter perfekt.


Melodifestivalen.......HERE I COME!!

Av Annika - 14 februari 2009 16:28

Den där förvildade ungen med två kompisar, den kvinnliga varianten av dem är förresten jag döpt efter.

Hon var väl sådär lagomt söt och mesig om jag minns rätt.

Annika alltså.

Pippi var vild.


Motivet på en av sakerna mina barn fick igår var just Pippi Långstrump.

Pärlor + stiftplattor + mönsterkort.

Jättefint!!


Barn sitter vid köksbordet och pysslar.

Pippi börjar ta form, bara benen saknas.

Mamma går och duschar.

Barn pysslar vidare.

Mamma kommer ut i köket.

Pärlor överallt!

Mamma undrar hur många. *läser på förpackningen*

Barn städar.

Mamma vet numera att det är 2000 pärlor som ligger på golvet.

Barn städar vidare.


Förmodligen hela kvällen. ;-)



Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards