Ackas finurliga funderingar

Direktlänk till inlägg 8 januari 2009

På vippen

Av Annika - 8 januari 2009 11:23

Denna torsdag är som en försenad måndag.

Lite seg och tråkig, inget händer.

Jag får just ingenting gjort.


Mer än att jag är på vippen att göra något.

Fick en tanke att jag skulle städa sonens garderob....

Det gick över.


Rensa mina papper likaså.


Göra rent akvariumet.

Det gick väldigt mycket över.


Men jag är på vippen att göra något.

Helt säkert.

Vilken dag som helst. ;-)



 
 
camilla

camilla

8 januari 2009 11:44

Det är ju tanken som räknas :o)

Jädrans vad jag kommer att få mycket gjort idag. *lägger mig på soffan med en bok,tänker på allt som jag borde ha gjort*

Ha en trevlig dag!!

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annika på tårna

8 januari 2009 12:27

Tankar från blogginnehavaren

camilla
Du har sååå rätt!!
Men jag har faktiskt rensat ett skåp som var proppfullt med papper. *mäkta stolt*
Nu fixas det lunch till småkottarna.
*vinkar sött*

 
Micke

Micke

8 januari 2009 12:32

Kastar in en rostad macka med marmelad och en stor kopp varm Te... :)

http://tomten.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

8 januari 2009 12:56

Grilla han som sitter på staketet ? ;)

http://tomten.bloggagratis.se

 
stort och smått

stort och smått

8 januari 2009 12:59

Jag känner igen den där känslan! Och som Camilla redan sagt, det är tanken som räknas!

Ska fixa te och rostade mackor nu och tänker för fullt på vad jag skulle kunna göra för nyttiga saker!

http://agneta.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annika som borde göra annat

8 januari 2009 13:03

Svarar snällt;

Micke
Jag skänker min fruksot från dig till stort och smått. OK? :-)
...och nej, sååå söta djur skall inte grillas.

stort och smått
Se ovan och spara in på dina egna råvaror!!
Guuuud vad jag är fiffig!! *ler ekonomiskt*

 
ylle

ylle

8 januari 2009 14:41

FÖR snällt till han Micke som ville grilla söta kurre, vilken otroligt fin bild förresten... Om det är TANKARNA som räknas, Gud så flitig jag är då, för tankarna bara snurrar i skallen min - mest hela tiden... hi hi Ylle

http://ponnyflickornasblogg.bloggagratis.se

 
peter pc carlsson

peter pc carlsson

8 januari 2009 14:59

Känner lik dant, fast jag tror inte att det är dagen som är seg, tror mer att det är jag faktiskt. Men det är klart om resten av landets befolkning också är sega idag så kanske det är en seg dag. Mitt Internet är också segt faktiskt... så seg dag helt enkelt. Idag skall man inte köpa sega råttor, de blir grymt sega ;-)

http://enbart.blogg.se

 
Ingen bild

Annika rättar sig själv

8 januari 2009 15:09

Fruksot???
*tar mig för pannan*
Fröken Svenska har i vanlig ordning skrivit föööör fort.
Frukost skall det vara. :-)

 
nilla

nilla

8 januari 2009 15:32

Ja, men visst är det en extremt seg dag! Det kanske har något med luften att göra?

http://nillaja.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

8 januari 2009 17:42

Nej inte mina men den sorten som simmar i mitt kar just nu. :) Tyvärr inte min vinterbild utan lånade från Google :)

http://tomten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 18 september 2011 13:32


Nämen va f-n. Är jag inte helt sjukt jä-la tråkig som har slutat blogga??? Fast om man läser de två raderna jag åstadkommit ovan och betänker att jag lyckats få in inte mindre än två svordomar så skall man kanske vara glad att jag inte skriver så...

Av Annika - 28 oktober 2010 09:14


Det var en gång en vacker höstlördag. (Läs blåsig som 17.)   Fotbollsmatch stod det på dagens schema, inte för undertecknad men match skulle det iaf bli. Glad i hågen parkerade jag bilen på en utmärkt plats. Det visade sig senare att den inte...

Av Annika - 7 oktober 2010 09:03


Jag säger bara jippie.   Eller lite större bokstäver kan vara på sin plats.     Jippie!!!     Jag har budat in ett virkat överkast på Tradera. Inga problem, det dök upp med Schenkers hjälp och det var fint. Då kan man ana att alla...

Av Annika - 6 oktober 2010 19:19


Att jag inte hänger med i motionsspåret är ingen nyhet. Möjligen första femtio metrarna...men absolut inte längre. ...och definitivt inte utan syrgas.   Men igår hände en sak som jag inte heller hängde med på. Knepigt och fullständigt förvi...

Av Annika - 27 september 2010 10:03

För övrigt tycker jag om hösten. Eller jag dristar mig till att utöka ovanstående mening med två ord till.   För övrigt tycker jag om hösten väldigt mycket.   (Ett ord fick tom bli lite större...bara en sån sak.) ;-)          ...

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards