Ackas finurliga funderingar

Direktlänk till inlägg 14 januari 2009

Bättre sent än aldrig

Av Annika - 14 januari 2009 20:12

Rubriken...stämmer den alltid??


Jag HAR duschat...och NU kommer jag på att jag måste raka benen.

Men hallå?!

Nog för att jag är lätt förståndshandikappad vissa dagar, men det hade inte gjort något om jag hade kommit på det strax innan jag duschade.

Nu blir det ogjort, det törs jag nästan lova.


Visar er min favoritbild i repris...då kan ni föreställa er hur jag ser ut i natt när sambon slänger ett öga på mig innan läggdags.


Han tar sen täcket med sig och sover i soffan. ;-)

 
 
Micke

Micke

14 januari 2009 21:01

VIDRIGT !!! :D
Ja jag SKA ha en tävling om jag nu bara kommer på vad... :)

http://tomten.bloggagratis.se

 
Skogshuldran Titti

Skogshuldran Titti

14 januari 2009 21:23

Iiisch! Nu påminde du mej om att jag MÅSTE noppla benen... ska till simhallen imorgon!

http://skogshuldran.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mileria

14 januari 2009 21:49

Acka du vet ju att jag älskar dig, så därför vågar jag skriva det här:
Om bilden säger sanningen finns det mer att raka än benen...
*sorry* :$

:-D

 
Ingen bild

Annika in pain

14 januari 2009 22:00

*aj aj aj*

Micke
Tänk!! :-)

Skogshuldran
Endera det eller så får alla de andra simma med ögonbindel. *tipsar*

Mileria
Daaaaaaarling!!
Som du säger??!! ;-)

 
Annika

Annika

14 januari 2009 23:16

Iiiiööööhhhhuuuusch!!
Du kan ju inte gå från "Johnny in bed" till "Varulv in bed"!!

Inga såna tvära kast, please, mitt hjärta klarar inte det! :)

http://banfield.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

14 januari 2009 23:29

Huuu va vidrigt hårig karl!! :-s
så illa kan det väl inte va med dig iaf..skratt..
Knycker bilden av dig.

http://www.lantligt.bloggagratis.se

 
Ingen bild

ylle

15 januari 2009 06:09

HÅRIGT sa Bull....

 
Häxmamman i Jämtland

Häxmamman i Jämtland

15 januari 2009 15:26

Jahap, nu är jag i farten med att bara få säga ett par ord...

Jag råkar nu ha en sambo med ganska mycket hår på bröstkorgen och ryggen, anlagen kommer garanterat hamna på ett av mina barn som han är pappa till, jag tvingar inte min sambo att raka sig för jag älskar han som han är...

Jag hör folk eller ser folk vända sig om eller viska när vi är på badhuset och då brukar jag ta på hans rygg och bröstkorg bara för att visa hur mycket jag älskar han och då slutar folk att reagera...

Men det finns människor som även uttrycker sig i ord högt så han hör och det är illa...

Vad gör man om man blir kär i en kille, frågar man då om han är hårig eller inte?
Gör man slut om det är så att man upptäcker att killen är hårig?

Min svåger hade ett problem, tjejen han blev ihop med upptäckte inte förrän efter ett bra tag att han var hårig och hon berättade då att hon inte gillade håriga men, hon fick göra ett val och det slutade med att hon gick för han vägrade att ta bort det och det är mycket hår han har med...

Nu är de inte så här håriga, men det finns människor som ser ut så där och har inte de samma värdighet?

Sorry, jag kunde inte vara tyst och ni får gärna kommentera hos mig vad ni tycker om vad jag tycker/Ha det gott

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annika

15 januari 2009 23:11

Detta inlägg har jag först kommenterat på Häxmammans egen blogg.
Jag kopierar dock svaret och lägger det här också;

Det var inte min mening att nervärdera människor med stor behåring, snarare ett sätt att driva med mig själv och mitt allt mindre intellekt.
Jag tror och hoppas att de allra flesta som läser min blogg förstår det.
Det är till syvende och sist ändå insidan som räknas.
Både för håriga män och fåfänga kvinnor som rakar benen, som tex undertecknad.
Jag ber återigen om ursäkt men det var aldrig min mening att vara eller uppfattas som elak.
Vänliga hälsningar Annika

 
Ingen bild

/Guldlock

16 januari 2009 11:00

Det var verkligen ett hårresande inlägg av Häxmamman...
Har själv massor med långt blondt hår på ryggen.. dock sitter det fast på huvudet! ;-)

Ha en riktigt bra dag både ludna och oinbjudna!

Puss Annika

 
Dockmamman i Jämtland (F.d Häxmamman)

Dockmamman i Jämtland (F.d Häxmamman)

23 januari 2009 06:44

God morgon i stugan!

Jag vill tala om att jag var inte arg utan ledsen när jag skred den där kommentaren, jag är en känslig person och jag vill inte säga till folk vad de ska skriva eller inte för det är din blogg...

Jag godtar ursäkten och jag ber även om ursäkt för mitt burdusiga inlägg, jag hoppas att inte jag förstörde nått för dig när det gäller skrivandet i din blogg...

Vad jag menar är att man kan bli hämmad och det var i så fall inte min mening...

Skriv på du, jag är bara så här att jag kan inte vara tyst, men man vill väl egentligen både ha positiva och negativa kommentare i sin blogg, det är nått man får...

Kram/Häxmamman

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annika

23 januari 2009 10:13

Ingen fara...
Vi lever i en fri värld och alla får vi ha våra synpunkter.
Både du och jag, men jag har förstått andemeningen med din kommentar och skall tänka mig för i framtiden. :-)
Det var som sagt inte min mening att såra någon.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 18 september 2011 13:32


Nämen va f-n. Är jag inte helt sjukt jä-la tråkig som har slutat blogga??? Fast om man läser de två raderna jag åstadkommit ovan och betänker att jag lyckats få in inte mindre än två svordomar så skall man kanske vara glad att jag inte skriver så...

Av Annika - 28 oktober 2010 09:14


Det var en gång en vacker höstlördag. (Läs blåsig som 17.)   Fotbollsmatch stod det på dagens schema, inte för undertecknad men match skulle det iaf bli. Glad i hågen parkerade jag bilen på en utmärkt plats. Det visade sig senare att den inte...

Av Annika - 7 oktober 2010 09:03


Jag säger bara jippie.   Eller lite större bokstäver kan vara på sin plats.     Jippie!!!     Jag har budat in ett virkat överkast på Tradera. Inga problem, det dök upp med Schenkers hjälp och det var fint. Då kan man ana att alla...

Av Annika - 6 oktober 2010 19:19


Att jag inte hänger med i motionsspåret är ingen nyhet. Möjligen första femtio metrarna...men absolut inte längre. ...och definitivt inte utan syrgas.   Men igår hände en sak som jag inte heller hängde med på. Knepigt och fullständigt förvi...

Av Annika - 27 september 2010 10:03

För övrigt tycker jag om hösten. Eller jag dristar mig till att utöka ovanstående mening med två ord till.   För övrigt tycker jag om hösten väldigt mycket.   (Ett ord fick tom bli lite större...bara en sån sak.) ;-)          ...

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards