Ackas finurliga funderingar

Direktlänk till inlägg 17 januari 2009

Tar av mig kläderna

Av Annika - 17 januari 2009 22:55

Inser att rubriken kommer att vara bra mycket mer intressant än hela detta blogginlägg.

Bra mycket mer intressant än alla mina blogginlägg tillsammans.


Efter att ha legat i sängen och smygsovit sen åttatiden ger jag nu upp på riktigt och tar av mig kläderna, borstar tanden och sover snart mycket sött.


P.S För övrigt så har jag väckt mig själv vid åtskilliga tillfällen under min smygsovning.

Jag har återigen småsnarkat sådär ofantligt "charmigt".

Inte bara en gång...utan gång på gång på gång. :-)

 
 
Peter Harold

Peter Harold

18 januari 2009 01:03

Tack för ditt besök på Skrivarens Blogg! Liksom vägarna bär TILL Rom så bär vägarna också FRÅN Ninacian till oändliga cybervidder. :-)

http://peterharold.wordpress.com

 
Yvonne

Yvonne

18 januari 2009 08:14

Fniss. Det händer här ibland också! Snark, snark! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Skogshuldran Titti

Skogshuldran Titti

18 januari 2009 17:21

Lova att inte klona dig! Kopiorna kommer aldrig att kunna hålla samma kvalitét som originalet!
Det snarkas en del hos Huldran också...

http://skogshuldran.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 18 september 2011 13:32


Nämen va f-n. Är jag inte helt sjukt jä-la tråkig som har slutat blogga??? Fast om man läser de två raderna jag åstadkommit ovan och betänker att jag lyckats få in inte mindre än två svordomar så skall man kanske vara glad att jag inte skriver så...

Av Annika - 28 oktober 2010 09:14


Det var en gång en vacker höstlördag. (Läs blåsig som 17.)   Fotbollsmatch stod det på dagens schema, inte för undertecknad men match skulle det iaf bli. Glad i hågen parkerade jag bilen på en utmärkt plats. Det visade sig senare att den inte...

Av Annika - 7 oktober 2010 09:03


Jag säger bara jippie.   Eller lite större bokstäver kan vara på sin plats.     Jippie!!!     Jag har budat in ett virkat överkast på Tradera. Inga problem, det dök upp med Schenkers hjälp och det var fint. Då kan man ana att alla...

Av Annika - 6 oktober 2010 19:19


Att jag inte hänger med i motionsspåret är ingen nyhet. Möjligen första femtio metrarna...men absolut inte längre. ...och definitivt inte utan syrgas.   Men igår hände en sak som jag inte heller hängde med på. Knepigt och fullständigt förvi...

Av Annika - 27 september 2010 10:03

För övrigt tycker jag om hösten. Eller jag dristar mig till att utöka ovanstående mening med två ord till.   För övrigt tycker jag om hösten väldigt mycket.   (Ett ord fick tom bli lite större...bara en sån sak.) ;-)          ...

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards