Ackas finurliga funderingar

Direktlänk till inlägg 22 januari 2009

Vilken vokal ni vill

Av Annika - 22 januari 2009 15:46

Fritt spelrum erbjudes, iaf vad det gäller vokaler.


Pick one!!


"i" eller "a"!!

Dimmigt? Dammigt?


Båda passar hemma hos mig. ;-)

*ler med mjölkvita tänderna synliga*

 
 
malin

malin

22 januari 2009 18:10

Du är utmanad hos mig! :D

http://www.moolin.se

 
nilla

nilla

22 januari 2009 18:17

Kul att läsa dina inlägg igen!
Jag har också en ide´om att jag ska blogga varje dag, minst en gång. Har inte ens tänkt på att jag tänker så förrän nu när jag läste det hos dig...hm,hm.
Jag är iofs van vid milda väggkrockar med jämna mellanrum och har vant mig...

http://nillaja.bloggagratis.se

 
stort och smått

stort och smått

22 januari 2009 19:36

Hahaha! Träd i damm och dimma på trä!

http://agneta.bloggagratis.se

 
Zkirvaren

Zkirvaren

22 januari 2009 20:16

Jag tar både dimma o damma, dimma för bilden är fin och dimma i sig är detsamma i verkligheten.
Oc för dammet har jag här också :-)

Ha en skön kväll!

http://zkrivaren.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Eder Mileria

22 januari 2009 20:52

...det är sådär dummigt hos mig med...
:-D

 
Ingen bild

Mileria, yours truly

22 januari 2009 21:29

Man kan nästan tro att jag SAKNAT DIG med tanke på hur många kommentarer jag skrivit idag. Fanken, det är nästan så att jag kan tänka mig att vrålmedicinera - mot husdjuren då, inte dammet :) - och inta ditt irl-hem en heldag eller så!

 
Skogshuldran Titti

Skogshuldran Titti

22 januari 2009 22:14

Å ja´ tänkte på lAgom dIsigt!
Tack för vinken! Gott att du är "fit for fight" igen!
Hugh!

http://skogshuldran.bloggagratis.se

 
Scrollan

Scrollan

22 januari 2009 22:39

Såna som är på översta bilden brukar bita mig i hälsenorna här hemma...jag blev nästan rädd när bilden kom upp. Dom är läskiga, vet inte hur jag ska få bort dom bara, ska man ringa anticimex kanske? Tips mottages! Någon?

;))

Kram Scrollan

http://www.scrollan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annika

22 januari 2009 22:42

Till alla

Gullungar!! :-)
Jag ÄLSKAR era kommentarer, ju fler desto bättre. :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 18 september 2011 13:32


Nämen va f-n. Är jag inte helt sjukt jä-la tråkig som har slutat blogga??? Fast om man läser de två raderna jag åstadkommit ovan och betänker att jag lyckats få in inte mindre än två svordomar så skall man kanske vara glad att jag inte skriver så...

Av Annika - 28 oktober 2010 09:14


Det var en gång en vacker höstlördag. (Läs blåsig som 17.)   Fotbollsmatch stod det på dagens schema, inte för undertecknad men match skulle det iaf bli. Glad i hågen parkerade jag bilen på en utmärkt plats. Det visade sig senare att den inte...

Av Annika - 7 oktober 2010 09:03


Jag säger bara jippie.   Eller lite större bokstäver kan vara på sin plats.     Jippie!!!     Jag har budat in ett virkat överkast på Tradera. Inga problem, det dök upp med Schenkers hjälp och det var fint. Då kan man ana att alla...

Av Annika - 6 oktober 2010 19:19


Att jag inte hänger med i motionsspåret är ingen nyhet. Möjligen första femtio metrarna...men absolut inte längre. ...och definitivt inte utan syrgas.   Men igår hände en sak som jag inte heller hängde med på. Knepigt och fullständigt förvi...

Av Annika - 27 september 2010 10:03

För övrigt tycker jag om hösten. Eller jag dristar mig till att utöka ovanstående mening med två ord till.   För övrigt tycker jag om hösten väldigt mycket.   (Ett ord fick tom bli lite större...bara en sån sak.) ;-)          ...

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards