Ackas finurliga funderingar

Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

Kaos är mitt mellannamn

Av Annika - 28 januari 2009 10:39

I den vilda jakten på det perfekta (eeehhhrrmmmm) hemmet så har jag kommit till mitt sängbord.

Eller vad ni nu väljer att kalla just den möbeln??!!


Jag har hittat följande ting:

  • 17 barnböcker
  • 6 "vanliga" böcker
  • Påskkort från sonen. (Fjolårets.)
  • 22 tidningar (veckotidningar)
  • Chokladpapper (!!!!!!!!)
  • Hårspänne
  • Ett Barbieben (!!!!!!!!!!!)
  • Trasigt munspel
  • 2 Googoosar
  • En änglavinge i keramik (trasig guldfärgad)
  • Två plastbokstäver med magnet (Ett grönt "Y" och ett gult "E")
  • 2 namnlappar från IKEAS Småland
  • 3 dinosauriekort tillhörande ett memory
  • 1 gammal räkning (!!!!!!!!!!)
  • 3 cd-skivor
  • 1 kylskåpspoesimagnet (Du är underbar)
  • 1 st Hunddagboken 2008 (Aldrig använd)
  • Diverse kartongbitar (????)
  • 1 liten fisk som hör till ett barnspel
  • 1 ark med klistermärken (Hjärtan)

Vad säger man??

Skall jag ansöka om nytt mellannamn direkt eller på en gång?? ;-)

 
 
Zkrivaren

Zkrivaren

28 januari 2009 10:52

Jag förstår att du nu har hittat möbekn. ;-)

http://zkrivaren.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annika

28 januari 2009 10:55

Zkrivaren
*skrattar gott*

 
Andreas

Andreas

28 januari 2009 12:24

En fråga bara! Hur stort sängbord har du?

Andreas

http://CyBinett.bloggagratis.se

 
nilla

nilla

28 januari 2009 14:34

Nämen, det här älskar jag!!!
Att det finns fler än jag alltså.
Ska vi starta kaosklubb kanske =)

http://nillaja

 
Ingen bild

Annika

28 januari 2009 15:45

*tittar in*

Andreas
Du VET hur stort sängbord jag har. :-)
Jag är tydligen enormt duktig på att packa.

nilla
Jag kan vara sekreterare i den klubben!! :-)

P.S För övrigt så glömde jag nämna dessa saker:
1 st svart BH. (Letat länge efter den.)
Gul påskfjäder i resårband.

 
Ingen bild

Mileria

28 januari 2009 15:45

*funderar intensivt på HUR i allsin dar jag kunde missa det kaoset*

 
H C Barregren

H C Barregren

28 januari 2009 15:54

Du är ju värre än mig :-)

http://www.bums.nu

 
Ingen bild

Annika på gång

28 januari 2009 16:48

*ler som bara jag kan*

Mileria
Var du någonsin in i mitt sängbord?
Nä...just det!!
Där har vi svaret honey, sugar, fyrbent! ;-)

Herr Barregren
Värre? :-)
Kan du definiera?

 
sofia

sofia

28 januari 2009 17:51

Det måtte vara ett STORT sängbord:)

http://www.nassom.bloggagratis.se

 
H C Barregren

H C Barregren

28 januari 2009 18:46

Du är inte värre, du är bättre. Du är bättre på att samla på dig värdefulla bra-att-ha-saker i ditt sängbord. Jag önskar jaf kunde ha allt det där i mitt :-)

http://www.bums.nu

 
stort och smått

stort och smått

28 januari 2009 22:11

*gapskrattar så det ekar i huset*
Majj gadd vilket roligt inlägg!!!! Det inspirerar mig *skriver upp i hjärnminnet*
Det finns fler som jag!!! Härligt! Trodde jag var ensam om att ha konstiga saker på konstiga ställen!!!
*lycka*
Nu kommer jag somna gott!

http://agneta.bloggagratis.se

 
Karolina

Karolina

28 januari 2009 22:45

Det var inte illa ... många saker - där man minst behöver dem .... om man behöver dem överhuvudtaget :)

http://sweetypajen.blogg.se

 
Siw

Siw

28 januari 2009 23:13

HA HA HA vilken tur att fisken inte tillhörde akvariet.
Kram

http://yllegarnets.blogg.se

 
Yvonne

Yvonne

29 januari 2009 02:24

Precis så ska det se ut i ett hem med små gullungar! Så ingen fara på taket!
Njut av det, du kommer sakna det när ungarna flyttar hemifrån! =)

Kramen!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annika med kaffekoppen i hand

29 januari 2009 08:14

*sörplar koffein*

sofia
Det är faktiskt inte sååå stort, men det var VÄLDIGT välfyllt!! :-)

Herr Barregren
Åååh tack. *rodnar klädsamt*

stort och smått
Hoppas att du sov som en prinsessa!!
Skratt är alltid välgörande. :-)

Karolina
Du har sååååå rätt! *ler imponerat*

Siw
Du har ännu mer rätt! ;-)
De lever och frodas...på rätt ställe.

Yvonne
Vet du....du är klok som en pudel.
Tänk vad jag kommer sakna det där när de har flyttat hemifrån. :-)

 
CB:t

CB:t

29 januari 2009 13:02

Det går bra att skicka presenster till Stora torget 1 i Vadstena :-)

http://www.bums.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 18 september 2011 13:32


Nämen va f-n. Är jag inte helt sjukt jä-la tråkig som har slutat blogga??? Fast om man läser de två raderna jag åstadkommit ovan och betänker att jag lyckats få in inte mindre än två svordomar så skall man kanske vara glad att jag inte skriver så...

Av Annika - 28 oktober 2010 09:14


Det var en gång en vacker höstlördag. (Läs blåsig som 17.)   Fotbollsmatch stod det på dagens schema, inte för undertecknad men match skulle det iaf bli. Glad i hågen parkerade jag bilen på en utmärkt plats. Det visade sig senare att den inte...

Av Annika - 7 oktober 2010 09:03


Jag säger bara jippie.   Eller lite större bokstäver kan vara på sin plats.     Jippie!!!     Jag har budat in ett virkat överkast på Tradera. Inga problem, det dök upp med Schenkers hjälp och det var fint. Då kan man ana att alla...

Av Annika - 6 oktober 2010 19:19


Att jag inte hänger med i motionsspåret är ingen nyhet. Möjligen första femtio metrarna...men absolut inte längre. ...och definitivt inte utan syrgas.   Men igår hände en sak som jag inte heller hängde med på. Knepigt och fullständigt förvi...

Av Annika - 27 september 2010 10:03

För övrigt tycker jag om hösten. Eller jag dristar mig till att utöka ovanstående mening med två ord till.   För övrigt tycker jag om hösten väldigt mycket.   (Ett ord fick tom bli lite större...bara en sån sak.) ;-)          ...

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards