Ackas finurliga funderingar

Direktlänk till inlägg 29 januari 2009

Till den som behöver det bäst!!

Av Annika - 29 januari 2009 14:01

Här får du en rosa plastback att bo i.

En fin bil att köra fort med.

Samt det viktigaste av allt.

En kram.


Från mig till dig.

 
 
Ingen bild

Magnus

29 januari 2009 14:12

Ja... min lilla york är också riktigt energisk av sig. Men en terrier ska vara det =)

 
Ingen bild

Mileria

29 januari 2009 14:25

Bejben! Vad du är snäll! Puss!

 
Ingen bild

Annikapannika

29 januari 2009 14:27

:-) :-) :-)

Magnus
Din är sötare än min. *erkänner motvilligt*

Mileria
Jag vet. ;-)

 
Catherine

Catherine

29 januari 2009 17:25

Hej Annika!

Jag snubblade in här via Veronikas blog och blev supernyfiken. Är du den Annika som var/är kompis med Anna & Annika Ehn för sådär....ehh....hundra år sedan?

Jag hade ett varmblod som hette Frosten i samma stall som dem i Bergsåker och jag var med Annika hem till dig ngn gång. Jag var även och kikade på kattungar hos dig har jag för mig.
Du hade två små terriers då, små bruna..hmm...Norfolk?

Mvh
Catherine

http://www.dahlgrenphoto.se

 
Ingen bild

Annika

29 januari 2009 19:05

Catherine

Aaaah, du ägde hästen som hoppade hus!! ;-)
Klart det är jag, bara 35 kg tyngre. :-)
Kul att du hittade hit!!!!!!

 
Ingen bild

Catherine

29 januari 2009 20:31

Vad skoj, tänk vad världen är liten ändå :)

Frosten btw levde livets glada dagar hos en väninna till mig fram till i september ifjol då han togs bort pga att hans bak-knän inte orkade med längre. Då var han 28 år gammal och ståtligare än någonsin. Jag var upp till honom och fotograferade honom dagen innan han dog.

Idag har jag ett halvblod e:Lemon och en liten shettis/minishettistjej. Bor i Gnarp numer.

Roligt att hitta "gamla" bekanta såhär tycker jag. Har du ngn kontakt med "Ehnarna" numer?

 
Ingen bild

Annika

30 januari 2009 08:46

Vad kul att pållen blev så pass gammal!! :-)
Han var såååå fin.

Vad det gäller Ehnarna så har jag tyvärr ingen kontakt med dem längre.
Vi bor ganska nära men träffas trots detta inte alls.
Lite synd kan jag tycka.
Finns dina hästar någonstans i vimlet av bilder på din sida???
Ha det gott!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 18 september 2011 13:32


Nämen va f-n. Är jag inte helt sjukt jä-la tråkig som har slutat blogga??? Fast om man läser de två raderna jag åstadkommit ovan och betänker att jag lyckats få in inte mindre än två svordomar så skall man kanske vara glad att jag inte skriver så...

Av Annika - 28 oktober 2010 09:14


Det var en gång en vacker höstlördag. (Läs blåsig som 17.)   Fotbollsmatch stod det på dagens schema, inte för undertecknad men match skulle det iaf bli. Glad i hågen parkerade jag bilen på en utmärkt plats. Det visade sig senare att den inte...

Av Annika - 7 oktober 2010 09:03


Jag säger bara jippie.   Eller lite större bokstäver kan vara på sin plats.     Jippie!!!     Jag har budat in ett virkat överkast på Tradera. Inga problem, det dök upp med Schenkers hjälp och det var fint. Då kan man ana att alla...

Av Annika - 6 oktober 2010 19:19


Att jag inte hänger med i motionsspåret är ingen nyhet. Möjligen första femtio metrarna...men absolut inte längre. ...och definitivt inte utan syrgas.   Men igår hände en sak som jag inte heller hängde med på. Knepigt och fullständigt förvi...

Av Annika - 27 september 2010 10:03

För övrigt tycker jag om hösten. Eller jag dristar mig till att utöka ovanstående mening med två ord till.   För övrigt tycker jag om hösten väldigt mycket.   (Ett ord fick tom bli lite större...bara en sån sak.) ;-)          ...

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards