Ackas finurliga funderingar

Direktlänk till inlägg 2 februari 2009

Mofs..helt enkelt

Av Annika - 2 februari 2009 09:35

ÄlsklingsMofs vann tävlingen.

Hon ville inte ha något pris hemskickat.

Så här är hennes önskade "pris".

Hon gästbloggar hos mig!!!

Me love. :-)


Ullared och charmiga gojor

Mofs har kört kärringrallyt i helgen. Efter en resa i fanemig ingemans land så låg då köpcentrets Mecka där i ett fält av köpsugenhet. Eftersom vi var där tidigt så var det inget köande in som man hört talas om. Proffsen hade låånga listor som de glodde på samt armbågsskydd och hjälm. Jag och Darling(sambon) hade inte ens käkat valium innan. Allt fortlöpte förvånansvärt bra och visst köpte vi för mycket-precis som man ska. Det enda skojiga jag såg där var en kärring som gjorde en djupdykning i strumplådan. 10.0 i stilpoäng samt 6.2 på Richterskalan.
Sen kom det roligaste. Vi var på outletsexshopen..say no more.. Vi handlade kanske inte två av allt*ser oskyldig ut som bara en Mofs kan* där men mina ögon var stora som pizzatallrikar.
Helgen härbärgades hos de finska svärföräldrarna och den galna papegojan. Det lilla fjäderklädda äcklet har charmat mig. Han väser:
Hej med hes röst och sen gör han pussljud. När man sticker in fingret så biter han av det. Det är med skräckblandad förtjusning som jag inlett det förhållandet.
Jag har även lärt mig att man ska äta ihoprullad pannkaka till kaffe. Det var kladdigt och annorlunda.
Tackar för mitt fina pris/gästbloggen..
Kommer igen i etern, såsmåningom
Bumlingkramar från Mofs..helt enkelt

 
 
nilla

nilla

2 februari 2009 16:06

Till Mofs:
Det är ju helt uppenbart att det rycker i bloggtarmen, so go, go go!

http://nillaja

 
Sussie

Sussie

2 februari 2009 16:37

TACK Annika och Mofs för ett gott skratt :)

http://bullmamman.bloggagratis.se

 
stort och smått fan of Mofs

stort och smått fan of Mofs

2 februari 2009 18:28

Jag hade det på känn!!! Kul att få lite Mofs-begär stillat! Men jag vill ha mer!!!

Acka! Tvinga henne tillbaka!!! *uppmanar*

http://agneta.bloggagratis.se

 
Ingen bild

jonsson

3 februari 2009 07:18

Ett löfte är ett löfte är ett löfte...

Jag kommer att vidta åtgärder om du inte håller det...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 18 september 2011 13:32


Nämen va f-n. Är jag inte helt sjukt jä-la tråkig som har slutat blogga??? Fast om man läser de två raderna jag åstadkommit ovan och betänker att jag lyckats få in inte mindre än två svordomar så skall man kanske vara glad att jag inte skriver så...

Av Annika - 28 oktober 2010 09:14


Det var en gång en vacker höstlördag. (Läs blåsig som 17.)   Fotbollsmatch stod det på dagens schema, inte för undertecknad men match skulle det iaf bli. Glad i hågen parkerade jag bilen på en utmärkt plats. Det visade sig senare att den inte...

Av Annika - 7 oktober 2010 09:03


Jag säger bara jippie.   Eller lite större bokstäver kan vara på sin plats.     Jippie!!!     Jag har budat in ett virkat överkast på Tradera. Inga problem, det dök upp med Schenkers hjälp och det var fint. Då kan man ana att alla...

Av Annika - 6 oktober 2010 19:19


Att jag inte hänger med i motionsspåret är ingen nyhet. Möjligen första femtio metrarna...men absolut inte längre. ...och definitivt inte utan syrgas.   Men igår hände en sak som jag inte heller hängde med på. Knepigt och fullständigt förvi...

Av Annika - 27 september 2010 10:03

För övrigt tycker jag om hösten. Eller jag dristar mig till att utöka ovanstående mening med två ord till.   För övrigt tycker jag om hösten väldigt mycket.   (Ett ord fick tom bli lite större...bara en sån sak.) ;-)          ...

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards