Ackas finurliga funderingar

Direktlänk till inlägg 2 februari 2009

Vinkelivink

Av Annika - 2 februari 2009 22:13

Eftersom jag lyckades med konststycket att sova över imorse (!!!) så skall jag nu vika ihop benen och lägga mig för att sova.


*mumlar tyst*

Bara medelålders går och lägger sig nu...

HUR kunde jag hamna i den kategorin sååå fort??

Vad hände med min ungdom?

Stal någon den eller ligger den kvarglömd i en ficka på en jacka som inte längre används?


Då kommer jag att hitta den så småningom!

*plockar fram ficklampan för att smyga ut till förådet och leta* 


 
 
stort och smått

stort och smått

2 februari 2009 22:21

*korkar upp champagnen*
: )

http://agneta.bloggagratis.se

 
Zkrivaren

Zkrivaren

2 februari 2009 22:51

Du lägger dig tidigt för din skönhetssömn, sånt få förstår sig på. Du vill ju inte förlora ditt vackra ansikte.

http://zkrivaren.bloggagratis.se

 
caritha

caritha

2 februari 2009 23:03

Tack för titten ha det bra/caritha

http://caritha

 
Ingen bild

Mileria

2 februari 2009 23:03

En sån vacker kvinna som du behöver ju ingen skönhetssömn; så varför sova redan???
;)

 
Yvonne

Yvonne

3 februari 2009 06:34

Jag somnade också vid den tiden igår... Jag är nog också medelålders... Skönt att kunna skylla på det när jag är trött! =)
Kramen!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Scrollan

Scrollan

3 februari 2009 10:11

Jag kan ju tycka att det är skönt att krypa i säng vid den tiden...=) Läsa en bra bok å känna lugnet...jag är inte gammal jag är inte gammal jag är inte gammal!

Kram Scrollan

http://www.scrollan.bloggagratis.se

 
Mofs..helt enkelt

Mofs..helt enkelt

3 februari 2009 11:50

Man blir inte äldre än man gör sig--så det så

/Mofs..med två år kvar till 40

http://mofs.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 18 september 2011 13:32


Nämen va f-n. Är jag inte helt sjukt jä-la tråkig som har slutat blogga??? Fast om man läser de två raderna jag åstadkommit ovan och betänker att jag lyckats få in inte mindre än två svordomar så skall man kanske vara glad att jag inte skriver så...

Av Annika - 28 oktober 2010 09:14


Det var en gång en vacker höstlördag. (Läs blåsig som 17.)   Fotbollsmatch stod det på dagens schema, inte för undertecknad men match skulle det iaf bli. Glad i hågen parkerade jag bilen på en utmärkt plats. Det visade sig senare att den inte...

Av Annika - 7 oktober 2010 09:03


Jag säger bara jippie.   Eller lite större bokstäver kan vara på sin plats.     Jippie!!!     Jag har budat in ett virkat överkast på Tradera. Inga problem, det dök upp med Schenkers hjälp och det var fint. Då kan man ana att alla...

Av Annika - 6 oktober 2010 19:19


Att jag inte hänger med i motionsspåret är ingen nyhet. Möjligen första femtio metrarna...men absolut inte längre. ...och definitivt inte utan syrgas.   Men igår hände en sak som jag inte heller hängde med på. Knepigt och fullständigt förvi...

Av Annika - 27 september 2010 10:03

För övrigt tycker jag om hösten. Eller jag dristar mig till att utöka ovanstående mening med två ord till.   För övrigt tycker jag om hösten väldigt mycket.   (Ett ord fick tom bli lite större...bara en sån sak.) ;-)          ...

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards