Ackas finurliga funderingar

Direktlänk till inlägg 16 februari 2009

Marsvin, marsvin, marsvin

Av Annika - 16 februari 2009 19:15

Hjälpte sonen att leta foton till hans blogg.

Hittade ett foto på några av mina marsvin!!


Får jag presentera....*trumvirvel*

(Från vänster.)

Rut....*lätt applåd*

Elvira....*lätt applåd igen*

Fluffan....*ytterligare en lätt applåd*

...och Ragnhild!!  *dramatisk trumvirvel*


Nu muttrar Ragnhild och undrar varför i hela fridens dagar hon inte fick en applåd??!!


*mutar med äpple*

 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

16 februari 2009 19:59

Å så söta de var små luddbollar.

http://filifjonkan-se.bloggagratis.se

 
Zkrivaren

Zkrivaren

16 februari 2009 23:44

Söta som någon annan, tror jag.

http://zkrivaren.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

17 februari 2009 07:42

Haha, ååå va söta! Jag ger stora, men tysta (för att inte skrämma dom) applåder, visslingar och vågen för dessa små vackra damer! =)
Vi har också haft marsvin! Härliga små personligheter! =) Vi hade två trevliga pojkar som älskade varandra och levde ihop tils dom dog.

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annika Pokémon

17 februari 2009 08:12

*ler bara ler*
Filifjonkan
De ÄR oemotståndliga de små trollen. :-)

Zkrivaren
De är iaf söta som de andra sex marsvinen. :-)

Yvonne
*håller med*
De har sin egen lilla personlighet var och en av dem och de är oerhört sällskapliga!!
Fast tio stycken behöver jag ju inte ha...

 
Siw

Siw

17 februari 2009 13:38

Dom är så UNDERBARA! Jag ska fota mina också så du får se hur dom ser ut, ny badade & borstade.
Kram

http://yllegarnets.blogg.se

 
Erika

Erika

18 februari 2009 21:25

Men va himla söta. En sådan skulle man allt ha. Önskar bara att jag fick för sambon, suck.

Kram

p.s Fiskarna simmer fortfarande kvar i mitt akvarium d.s

http://FromGalvenToTyby.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 18 september 2011 13:32


Nämen va f-n. Är jag inte helt sjukt jä-la tråkig som har slutat blogga??? Fast om man läser de två raderna jag åstadkommit ovan och betänker att jag lyckats få in inte mindre än två svordomar så skall man kanske vara glad att jag inte skriver så...

Av Annika - 28 oktober 2010 09:14


Det var en gång en vacker höstlördag. (Läs blåsig som 17.)   Fotbollsmatch stod det på dagens schema, inte för undertecknad men match skulle det iaf bli. Glad i hågen parkerade jag bilen på en utmärkt plats. Det visade sig senare att den inte...

Av Annika - 7 oktober 2010 09:03


Jag säger bara jippie.   Eller lite större bokstäver kan vara på sin plats.     Jippie!!!     Jag har budat in ett virkat överkast på Tradera. Inga problem, det dök upp med Schenkers hjälp och det var fint. Då kan man ana att alla...

Av Annika - 6 oktober 2010 19:19


Att jag inte hänger med i motionsspåret är ingen nyhet. Möjligen första femtio metrarna...men absolut inte längre. ...och definitivt inte utan syrgas.   Men igår hände en sak som jag inte heller hängde med på. Knepigt och fullständigt förvi...

Av Annika - 27 september 2010 10:03

För övrigt tycker jag om hösten. Eller jag dristar mig till att utöka ovanstående mening med två ord till.   För övrigt tycker jag om hösten väldigt mycket.   (Ett ord fick tom bli lite större...bara en sån sak.) ;-)          ...

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards