Ackas finurliga funderingar

Direktlänk till inlägg 18 februari 2009

Utmaning från Mofs

Av Annika - 18 februari 2009 10:20

Tillbaka!!

Inte sucka nu!


Det kom en annorlunda utmaning från Mofs.

Man tro att jag har undvikit den med vilje.

Det har jag inte.


Här kommer den.

Håll i hatten!!


Vad gör du just nu:

Sitter här vid min dator och funderar på om jag skall göra något nyttigt i dag eller helt enkelt låta den flyta på som vanligt. :-)



Är det trevligt:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeelt okej.

(Säger tydligen denna mening ofta....enligt sambon.)


Berätta om din äckligaste spya:

Ja du...tycker faktiskt inte att de är så äckliga.

Men den mest effektfulla var iaf gravida kvinnans kaskadspya över hela bordet på den spanska restaurangen jag jobbade på.

Oerhört pinsamt....för henne.

Dessvärre blev hon ju hungrig direkt efteråt men "hade liksom inte mage" att beställa in nya saker.

Vi bar för övrigt allt i duken, spyan, tallrikar bestick mm.


Okej, det låter ju jobbigt. Brukar du spy ofta, då:

Det var inte så jobbigt som sagt.

Jag spyr när jag är magsjuk....och tycker synd om mig själv hela tiden. ;-)



Berätta om den du känner som du tror spyr oftast:

Tricky one.

Måste vara någon av barnen.

När de är magsjuka...annars är vi förskonade.

Tack och lov.



   
 
Siw

Siw

18 februari 2009 11:36

Bra dag?
Har nyss ringt vet, Afrodite får komma till katthimlen i dag, det är nog njurarna som lagt av på henne. :-( Hon har ju trots allt haft många fina år.
Kram, kram

http://yllegarnets.blogg.se

 
Ingen bild

Annika

18 februari 2009 12:13

Siw
Du vet var jag finns om du behöver! KRAM.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 18 september 2011 13:32


Nämen va f-n. Är jag inte helt sjukt jä-la tråkig som har slutat blogga??? Fast om man läser de två raderna jag åstadkommit ovan och betänker att jag lyckats få in inte mindre än två svordomar så skall man kanske vara glad att jag inte skriver så...

Av Annika - 28 oktober 2010 09:14


Det var en gång en vacker höstlördag. (Läs blåsig som 17.)   Fotbollsmatch stod det på dagens schema, inte för undertecknad men match skulle det iaf bli. Glad i hågen parkerade jag bilen på en utmärkt plats. Det visade sig senare att den inte...

Av Annika - 7 oktober 2010 09:03


Jag säger bara jippie.   Eller lite större bokstäver kan vara på sin plats.     Jippie!!!     Jag har budat in ett virkat överkast på Tradera. Inga problem, det dök upp med Schenkers hjälp och det var fint. Då kan man ana att alla...

Av Annika - 6 oktober 2010 19:19


Att jag inte hänger med i motionsspåret är ingen nyhet. Möjligen första femtio metrarna...men absolut inte längre. ...och definitivt inte utan syrgas.   Men igår hände en sak som jag inte heller hängde med på. Knepigt och fullständigt förvi...

Av Annika - 27 september 2010 10:03

För övrigt tycker jag om hösten. Eller jag dristar mig till att utöka ovanstående mening med två ord till.   För övrigt tycker jag om hösten väldigt mycket.   (Ett ord fick tom bli lite större...bara en sån sak.) ;-)          ...

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards