Ackas finurliga funderingar

Alla inlägg den 8 december 2008

Av Annika - 8 december 2008 23:41

Går det inte med våld så går det med lite till våld!!

*släpar mig själv från datorn*


F-n vad jag väger mycket, det skulle jag ha tänkt på innan. ;-)

Åååh hej och hå.

*tar i för kung och fosterland*


Knuffar, bökar, baxar och petar. *svär*


Men skall det vara såååå svårt??!!

Kliv upp och gå Frk Acka!

NU!!  NYSS!


Men titta!! Som genom ett trollslag...


*borta*  


P.S För att motverka detta kraftfulla scenario som ni nyss beskådat så väljer jag en finstämd bild.

Så att ni återigen kan känna lugnet. :-)

Av Annika - 8 december 2008 23:32

Fick ett mail med ett bildspel i.


Bland annat så var denna blixtrande bild med. :-)


Jag blev alldeles fascinerad, satt bara och stirrade i flera minuter.

Så oerhört vackert och kraftfullt.


Jag finner inga ord (vilket är mycket ovanligt) för att beskriva detta foto på ett rättvist sätt.


Så mitt råd; Se och njut!!


Kim...här kommer uppmaningen på "ditt" språk; Enjoy!! ;-)

Av Annika - 8 december 2008 20:19

För Er som fortfarande undrar hur Tomten håller formen! :-)

Här ser man tydligt att dagsformen blir bättre dag för dag. ;-)

Av Annika - 8 december 2008 20:14

Virginia


Virginia från Smygehuk

är en kvinna som är pladdersjuk.

När hon och hennes man

satt och åt på restarang

stoppa´han i hennes mun en rutig duk.


Grattis på namnsdagen Virginia!!

Av Annika - 8 december 2008 20:11

Angelika


Angelika ifrån Ayia-Napa

vann SM i år i att rapa.

Hon låter till Alger

och välter 100-tals kvarter

när hon börjar med munnen att gapa.


Grattis på namnsdagen i efterskott Angelika.


Av Annika - 8 december 2008 20:05

Nikolaus


Han hade en HD som sin Gud

med den bröt han mot alla förbud.

Knutten Nikolaus

hade jeans från Levi Strauss

som satt tajtare än Nickos egen hud.


Grattis på namnsdagen i efterskott Nikolaus.

Av Annika - 8 december 2008 11:09

Detta skulle jag ha tänkt på för evigheter sen.


HUNDMAT!


Kan det bli bättre?

Det är relativt billigt, kanske inte just Frolic...men det finns annat.

Det är hygieniskt och lättlagat.

Otroligt tidsbesparande både när det gäller inhandling och tillagning.

Man kan äta överallt då spillet är minimalt.

Man får utan problem en "doggybag".

(Ja jag vet, den var dålig...)


Men helt klart...vilken innovation.

För en medelålders Acka alltså.

Pensionärer har ju förstått detta för längesedan.


Mer Frolic åt folket!!!

Av Annika - 8 december 2008 09:02

Nu skall vi fika frukost, hunden och jag.


Han dricker kaffe med mjök, äter ett ägg, två mackor och läser tidningen.


Jag äter en dl hundmat samt en brödkant eller två från barnens frukost.


Vänta nu...

Jag måste ha blivit lurad idag??!! :-(

Så här brukar det inte vara. ;-)

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards