Ackas finurliga funderingar

Alla inlägg den 13 december 2008

Av Annika - 13 december 2008 23:47

*trött*

*gammal*

*sliten*


*ger upp*


Dock borstar jag tänderna och tar av mig kläderna innan jag somnar.

Detta sorteras in under kategorin "framsteg".

Det tar sig.....


God natt!

Sov gott!

Dröm sött!

Av Annika - 13 december 2008 22:39

Nu skall sonen ta sin kvällsfika.


Han borde ha sovit på söta örat för någon/några timmar sen.

Men ibland får han vara uppe lite extra utan sina tre småsystrar. 

Behöver jag tillägga att han uppskattar det?

Mycket.


Nu skall han som sagt ta en macka/smörgås. (Hade svårt att välja där....)

Funderar på om jag också skall ta en.


Men jag behöver ingen.

Har inte förtjänat någon.

Skall inte ha någon.

Borde inte ta någon.


Kanske bara en liten då. ;-)

Av Annika - 13 december 2008 21:35

Mileria


Älskvärda Mileria.

Hon hade styrt kosan mot mitt IKEA.

Bara några km härifrån.


Jag släpade med mig nästan hela barnaskaran.

I den MYCKET höiga bilen. :-/

Mot stora köpcentrat!!


Skickar följande mess;

Kort liten trind Acka alldeles snart på väg till Birsta.

Mörkbrun lång skinnkappa. Ännu längre brun halsduk.

Pippilotter. Du kan inte missa. ;-)


Fick ett hysteriskt roligt tillbaka, men det lägger jag inte ut.

Det är ju Milerias beskrivning av sig själv och den kanske hon inte vill avslöja!!??

Hon har förmodligen inte tid att ta hand om alla män om kommer skenandes. :-)


Vi hittade faktiskt igen varandra!!

Pladdrade om ditten och datten som om vi träffats trehundrafyrtiosju ggr förut.

Minst.


Mileria bjöd på fika. :-)

Inte bara "lilla moi".

Nej sonen.

...och dotter nr 1.

......och dotter nr 2.


Så snälla människor trodde jag hade utplånats från denna jord.

Men icke!!


Konstaterar bara att de finns i norr. :-)


Tusen tack tjejen för en trevlig stund och gott fika.

(((KRAM)))


Av Annika - 13 december 2008 21:14

Lucia


Ljushuvudet Lucia

visade bilder på dia

utav bullar i dussin

med styva små russin

och det kostade bara en tia.


Grattis på namnsdagen Lucia!

Av Annika - 13 december 2008 21:11

Alexander


Den spanska signoren Alex

var en man med penis-komplex.

Under hänryckningens pingst

blev han vild som en hingst

och då vifta han med sitt konvex.


Grattis på namnsdagen i efterskott Alexander!

Av Annika - 13 december 2008 17:07

Det är fortfarande lucia!!

Svärföräldrarna kommer vilken sekund som helst och jag har panik!

Vad gör jag då här???

Inte f-n vet jag! ;-)

Av Annika - 13 december 2008 12:32

Fröken Acka tillönskar er alla en Trevlig Lucia!


Trevlig Lucia?

Glad Lucia?

God Lucia?


*funderar febrilt*


Kommer i vanlig ordning inte fram till något av värde.

Men ni förstår säkert vad jag menar, inte sant?? :-)

...och gör ni inte det så går det bra ändå.

Iaf för mig. :-)


Happy Lucia!!!

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards