Ackas finurliga funderingar

Alla inlägg den 9 december 2008

Av Annika - 9 december 2008 23:57

Natti natti alla!!!


*borta*

Av Annika - 9 december 2008 22:25

Nu äntligen är det ADHD-terrierns tur.


Gissa om han har väntat??

(Fast han har bara snusat tungt och bidat sin tid.)


Man får dock igång honom på en "grisblink".

Sen kan man "fundilera" över om en sådan tar längre eller kortare tid än en människoblink??

Som ni märker är en Acka trött.


Återstår att se om lite friskluft hjälper.

Arrivederci!! *har googlat på stavningen* :-)

Av Annika - 9 december 2008 21:49

Min dag har egentligen varit sisådär.

Inga kommentarer förutom det ni just läste.


Men den verkar bli bättre och bättre.

Så är jag vaken till 03.48 så kanske den rätar till sig.

Det jämnar så att säga ut sig.


Eller är det så illa att det faktiskt alltid kan bli värre??

*bävar isf*

Av Annika - 9 december 2008 21:39

Den här då??


Den är verkligen inom ramarna.

*ler sockersött*

Av Annika - 9 december 2008 21:17

Vad sägs om en sådan här??

I all välmening förstås. :-)

I bästa fall oanvänd....eller möjligen bättre begagnad.


Kan det vara värt att tina upp plastflaskorna med is då??

Eller fryser sambon in fler i ren desperation?? *ler stort*

Av Annika - 9 december 2008 21:09

Jag har det!!


*tittar mig över axeln*


He, he, he, he, he, he.


Konstaterar att fredsgåvan inte tål att visas upp för allmänheten.

Aj aj då.

Av Annika - 9 december 2008 21:04

Anna


Tvillingarna Sussie och Anna

var fruktansvärt lika och granna.

Anna sa: -Susanne,

ska jag ragga varsin man?

Vi kan byta ty vi är likadana!


Grattis på namnsdagen Anna!

Av Annika - 9 december 2008 19:27

Nu jäklar!! *ler som en illvillig iller*


Så fort det har blivit en aning varmare så kommer oerhörda mängder snöbollar produceras.

Dessa skall kastas i en projektilbana mot Tomten.

Han kommer att få häcken full och mer därtill!!!


*Mooooaaaahhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaa*


IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!

Inser mitt misstag och konstaterar om riktiga Tomten läser det där då får jag inga julklappar, det är ett som är säkert.

Det är lätt att vara efterklok. ;-)

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards