Ackas finurliga funderingar

Alla inlägg den 23 december 2008

Av Annika - 23 december 2008 22:26

Så då konstaterar jag återigen;

Jag lever!!

(Andas ut eller svär över att ni inte blev av med mig.)


Inte frisk ännu, men vad har en fyrbarsmor att välja på när julen står för dörren.

Ligga i sängen och äta praliner eller sätta fart och få någonting gjort??


När tid finnes skall jag återkomma om scenariot som uppstod kl 17.00 idag.

Både om vad som verkligen hände....samt Ackas drömscenario.

Två vitt skilda ting!!!


Har nyss gjort senap.

Låt den där nådiga nicken vara ty det är det enda jag gör själv på julbordet.

Jag är en usel husmor men en ganska bra mamma. ;-)


Stod där med ingredienserna i kastrullen och vispade och tittade med ansträngd blick, det får inte koka.

Det vet jag.

Såg den inte liiiiite ljus ut senapen???

Jooo kanske lite.

Men den brukar vara ganska ljus.... *ler övertygande åt mig själv*


Tittar på senapspulvret i burken och inser att jag glömt senapspulvret i senapen. (Detta åtgärdades dock snabbt.)

Ja vad skall man säga??? 

Sängliggandes med en pralinask på bröstkorgen!!

Kan det va´nåt´?


(Förmodligen.)

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards