Ackas finurliga funderingar

Alla inlägg den 19 december 2008

Av Annika - 19 december 2008 15:05

Mycket snällare nu.

Jättesnäll.

Inte arg.

Supersnäll.

Glad.

Timid.

Charmig.

Humoristisk.

Inte ilsken.

Inte alls.


Andas ut alla. :-)

Arg

Av Annika - 19 december 2008 12:32

De som känner mig vet att arg inte är synonymt med Annika.

Inte alls faktiskt.


Vanligtvis...

Nu är jag dock arg, eller kanske har det gått över i en något lättsammare irritation.


Fast får jag chansen så hugger jag den där förb......  ******* på mitten!

Så det så.


*ler illvilligt*

Av Annika - 19 december 2008 09:48

Nu packar jag trenne barn i bilen.

Kör försiktigt på det glashala underlaget upp till mina två raggsockar.

Förlåt, shetlandsponnyer menar jag. :-)


Vi skall ge dem lite hö!!

Visst anser ni att denna information är av största betydelse??

Ni finner den oerhört intressant och antecknar energiskt??

Ni kanske tom skriver ut nyss nämnda händelse på ett fint A4-papper och sätter upp det på kylskåpet??

Förstod väl det! ;-)

Av Annika - 19 december 2008 08:10

*tänker i nya banor*


Omloppsbanor??

Nä, då blir det ju samma lika.... :-(


Har valt en ovanligt fin, rofylld och normal bild för att vara en Acka.

Inte sant??


Detta i en förhoppning om att dagen skall bli likadan.

*håller en tumme eller två*

Innebär två hållna (??) tummar att det inte går som man vill?

Eller blir det bara extra mycket som man vill?

Alternativt så hjälper en hållen (??) tumme inte ett dyft??


Ser redan nu att jag i vanlig ordning spårar ur.

*lovar bot och bättring*


God morgon!!! :-)

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards