Ackas finurliga funderingar

Direktlänk till inlägg 2 juli 2009

Solhelvete

Av Annika - 2 juli 2009 17:21

Solhelvetet sprider sina "ljuvliga" strålar över hela mig och resten av min omgivning.

Dag efter dag efter dag efter dag.


Jag tyar icke längre....*på dialekt*

Ger inte solen upp snart så gör jag det!! :-/


P.S

Snabbinfo.

Jag är såååå glad för alla kommentarer, skall snart ta mig i kragen och börja svara på dem.

När det dyker upp ett moln eller två som gör att luften blir svalare.

Jag lider av det här...iaf lite.


P.P.S

Sonens gips är borttaget!! :-D

Nu väntar bara läkning av de där "hålen" efter stiften.

Om en vecka kan det bli bad.

Då är det förmodligen 7 plusgrader och snålblåst. ;-)

(Fast då blir jag ändå lite nöjd....men säg inte det till någon.)

 
 
Skrållan

Skrållan

2 juli 2009 18:46

Hej jag har ny blogg, orkar inte med vissa saker just nu....

=)

Kram Åsa

http://lassedotter.bloggagratis.se

 
maria

maria

2 juli 2009 19:40

Jag börjar nästan hålla med dig nu om det ska vara så är kvavt länge till. Nu behövs det åska tycker jag.
Men värmen gillar jag det är när det blir så j-a kvavt som jag får dåndimpen.
Ha det bra i värmen.
//Maria.

http://mariaslekrum

 
Eva me flock

Eva me flock

2 juli 2009 20:01

*saknar svar på kommentarer* mmmmm ja håller faktiskt med! nu får solen ge med sej liiiiiiiiite... åtminstone ett par dagar...Har åkt bil heeeela dagen idag... gissa hur kul de va på en skala!! lovar... de va på MINUSLISTAN! men nu har vi en biiiiiiiil!! *studsar lite-fastbaraliteorkaringemer*

http://hexkatterhimlahundar.bloggagratis.se

 
nilla

nilla

2 juli 2009 20:54

*håller med*
Värmen tar på krafterna...pust.

http://nillalivet.blogspot.com

 
Jenny

Jenny

2 juli 2009 21:06

Håller med dig..det är för varmt...man går nästan under..

http://fjallblomman.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

3 juli 2009 00:34

Här törs man väl knappt skriva att man ääälskaaar solen ;) ;) ...

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

3 juli 2009 10:47

Jag älskar sol och värme men jag kände lite som du. Kan det inte bli lite svalare och komma lite mer moln. Det skulle inte skada med en liten regnskur heller!! Idag kom den där regnskuren och molnigt var det, då insåg jag att jag blev besviken. Jag saknade solen på en gång. Inte vet man hur man vill ha det heller hihi

Ha en bra dag

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Viveca

Viveca

4 juli 2009 15:22

Kan bara hålla med dig om solhelvetet. Jag är trött och grinig. Barnen är trötta och griniga. Hästen är trött och irriterad på alla insekter. Hemmet ser ut som "hej kom o hjälp mig att dö", eftersom dammsugaren fått vila i värmen. Ja ja, snart får man väl gnälla om att det är kallt och regnigt istället;)

http://perasperaadastra.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 18 september 2011 13:32


Nämen va f-n. Är jag inte helt sjukt jä-la tråkig som har slutat blogga??? Fast om man läser de två raderna jag åstadkommit ovan och betänker att jag lyckats få in inte mindre än två svordomar så skall man kanske vara glad att jag inte skriver så...

Av Annika - 28 oktober 2010 09:14


Det var en gång en vacker höstlördag. (Läs blåsig som 17.)   Fotbollsmatch stod det på dagens schema, inte för undertecknad men match skulle det iaf bli. Glad i hågen parkerade jag bilen på en utmärkt plats. Det visade sig senare att den inte...

Av Annika - 7 oktober 2010 09:03


Jag säger bara jippie.   Eller lite större bokstäver kan vara på sin plats.     Jippie!!!     Jag har budat in ett virkat överkast på Tradera. Inga problem, det dök upp med Schenkers hjälp och det var fint. Då kan man ana att alla...

Av Annika - 6 oktober 2010 19:19


Att jag inte hänger med i motionsspåret är ingen nyhet. Möjligen första femtio metrarna...men absolut inte längre. ...och definitivt inte utan syrgas.   Men igår hände en sak som jag inte heller hängde med på. Knepigt och fullständigt förvi...

Av Annika - 27 september 2010 10:03

För övrigt tycker jag om hösten. Eller jag dristar mig till att utöka ovanstående mening med två ord till.   För övrigt tycker jag om hösten väldigt mycket.   (Ett ord fick tom bli lite större...bara en sån sak.) ;-)          ...

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards