Ackas finurliga funderingar

Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Annika - 8 juli 2009 10:41

Vi har minsann inte mycket gemensamt.

Hon är "gammal", liten och nätt och har huvudet på skaft.


Det är dock inte det jag vill dryfta om.

Nej nej.

Det är en annan sak av oerhört viktig karaktär.


Jag har mumlat för mig själv åtskilliga gånger.

Det gör jag iofs ganska ofta men nu gällde det Miss Marple.


"Det är fel Miss Marple."


Dessa ord har jag tydligen yttrat vid flertalet tillfällen.

Sambon har irriterat tittat på mig att sagt;

Spelar det egentligen någon roll??


Nej, det är bara fel, den andra är sötare.

Nu har jag vimsat fram och tillbaka så många gånger så jag knappt vet vilken, den i min värld, "riktiga" Miss Marple är.

Men jag är övertygad om att damen till höger är min Miss Marple.

Eller.....

Av Annika - 8 juli 2009 00:14

Alltså.


Jag älskar era kommentarer.

De får mig oftast på gott humör och jag ler.

Jag tom skrattar ibland.


När jag trippar runt på olika bloggar och stöter på ngt jag tycker om vill jag oftast kommentera.

Ibland finns det redan så många kommentarer så jag tänker;

Vad kan jag säga som ingen annan redan har sagt??


...och så låter jag bli.


Det skall jag aldrig göra mer.

För blir den människan lika glad över sina kommentarer som jag över mina vore det en dödssynd att låta bli.

Ja, kanske inte en dödssynd men ni fattar.


Så alla ni som förgyller min blogg.

I love you.


Tar det på svenska också.

Jag älskar er!!

(Fast inte lika mycket som mina barn.....) ;-)

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards