Ackas finurliga funderingar

Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Annika - 19 juli 2009 22:01

Fattar ni??

Vilket problem det blev....


Somna om??

Jo jäklar.

Snooze.

"Fiffig" knapp.


Djävulens påfund skulle jag vilja säga.

Har ju snoozat bort hela dagen. ;-)


Ingenting gjort.

Ingen nytta.

Bara snoozat.


Så kan vi inte ha det.

Jag repeterar.

Så kan vi inte ha det.

Av Annika - 19 juli 2009 07:34

Hur 17 gör man för att somna om???

Jag vet inte.

Är inte särskilt duktig på det alls.

Förr var jag en ren naturbegåvning.

Men nu...

Jag måste gå upp och kissa.

Leta igen trosorna till Bollen eftersom hon inte hittar igen dem.

Som ni alla vet så brukar ju saker ligga där man släpper ned dem, så även i detta fallet.

Prata med katterna. Alla fyra.

Flytta på smyckena jag hade igår...för ligger de kvar framme så blir det så många smycken av dem.

Ja de förökar sig inte rent självmant men tre par barnhänder kan göra "underverk" med tex halsband.

Alternativet kan ju vara att lägga dem på rätt plats redan på kvällen. *funderar*

Smyckena alltså.

Barnen sover allt som oftast där de skall.

Efter allt detta så är det kört att dejta med Herr Blund. :-/


*gäspar STORT*


Nej nu måste jag endera somna om eller fixa kaffe.

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards