Ackas finurliga funderingar

Direktlänk till inlägg 10 juli 2009

Här vilar inga halta löss

Av Annika - 10 juli 2009 11:12

Nu är jag pppå gång!!

*tittar upp*

Ser att jag stammar också. ;-)


Låter de där tre "p:na" stå kvar.

Nu fick de dessutom mig att tänka på den där Lasse Åberg-filmen.

Sällskapsresan??

Visst figurerar de tre "p:na" där??

Vad kan det ha stått för då?


Pass

Pengar

P-piller

(Prit??) :-)


Om någon känner sig manad så sätt er gärna ner och titta på filmen och återkom med rätt resultat senare.


Hur som helst så har jag matat barn, grodor, fiskar, hund och marsvin.

Här vilar inga halta löss.

Nu åker jag och arbetar.

På Zoo.

Jo jo.


På återseende.



 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

10 juli 2009 12:47

Hej Annika kommer inte ihåg det där med tre p.. men det kan väl vara så som du skrev. Värst vad du matat då har du matat dig själv med? Åtminstone fått en kopp kaffe i dig viktiga grejor det! På Zoo butiken eller på parken kan man j undra nu eller är det ett dagis? Fniss

http://filifjonkan-se.bloggagratis.se

 
Andreas

Andreas

10 juli 2009 13:35

Pass
Pesetas
P-Piller
Och sedan så kom
Prit

Kraaaaaaaaaaaaammaaaaaaaaaaar

http://http.cybinett.bloggagratis.se

 
Ankan

Ankan

10 juli 2009 13:51

Jag länkade från min blogg till din, hoppas det inte gjorde något:

http://www.ankboet.blogspot.com

 
Ulrika

Ulrika

10 juli 2009 19:30

Var inte Piral med??

Pass, piral och prit, och kanske pengar... hm, sanningen ska nog komma fram så småningom..
;)

http://ulrikasyr.blogspot.com

 
Jag idag

Jag idag

10 juli 2009 19:30

Hästen då? Har du någon käck liten människa som matar den åt dig?
Jag skulle hellre mata häst än groda. Stora grodor är lite, lite läbbiga tycker jag. Fortfarande bättre än de flesta av mina grannar. Men ändå...

http://tjockisensjunger.blogspot.com

 
Ingen bild

Annika

11 juli 2009 14:01

*rynkar näsan....åt mig själv*
Filifjonkan
Zoobutiken.
Trimmar vovvar. :-)
Pälsen, inte så att de blir snabbare.

Andreas
Har du satt dig ned och tittat?
Eller fanns det i minnet??

Ankan
Heeeeelt okej.
*tackar och bockar för förtroendet*

Ulrika
Piral har jag provat.
Mini kallas det barnet som kom till då. ;-)

Jag idag
Hästarna är inhyrda och får mat på morgonen och blir sedan utsläppta.
Resten sköter vi själva.
Vet du en sak??
Jag tycker också att grodor är läskiga.
Ändå har jag två.
Knepigt....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 18 september 2011 13:32


Nämen va f-n. Är jag inte helt sjukt jä-la tråkig som har slutat blogga??? Fast om man läser de två raderna jag åstadkommit ovan och betänker att jag lyckats få in inte mindre än två svordomar så skall man kanske vara glad att jag inte skriver så...

Av Annika - 28 oktober 2010 09:14


Det var en gång en vacker höstlördag. (Läs blåsig som 17.)   Fotbollsmatch stod det på dagens schema, inte för undertecknad men match skulle det iaf bli. Glad i hågen parkerade jag bilen på en utmärkt plats. Det visade sig senare att den inte...

Av Annika - 7 oktober 2010 09:03


Jag säger bara jippie.   Eller lite större bokstäver kan vara på sin plats.     Jippie!!!     Jag har budat in ett virkat överkast på Tradera. Inga problem, det dök upp med Schenkers hjälp och det var fint. Då kan man ana att alla...

Av Annika - 6 oktober 2010 19:19


Att jag inte hänger med i motionsspåret är ingen nyhet. Möjligen första femtio metrarna...men absolut inte längre. ...och definitivt inte utan syrgas.   Men igår hände en sak som jag inte heller hängde med på. Knepigt och fullständigt förvi...

Av Annika - 27 september 2010 10:03

För övrigt tycker jag om hösten. Eller jag dristar mig till att utöka ovanstående mening med två ord till.   För övrigt tycker jag om hösten väldigt mycket.   (Ett ord fick tom bli lite större...bara en sån sak.) ;-)          ...

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards