Ackas finurliga funderingar

Direktlänk till inlägg 3 december 2008

Mysse?

Av Annika - 3 december 2008 21:45

Apropå huvudbonader.

Min mysse??

Var är min mysse....undrar mellandottern Mini.

Som för övrigt gick i en stickad varm variant stora delar av sommaren.


Skröt senast idag att jag minsann var snygg i ALLA mössor och solglasögon.

Med facit i hand kan man säga att det är en sanning med modifikation.

När jag satte på mig min peruinspirerade MKT färglada mössa tittade min sambo på mig som om jag vore från yttre världsrymden.

(Jag är tämligen överttygad om att jag är född på Sundsvalls BB.)


Men jag är vuxen nog att inse att mössa/mysse är bra att ha.

Iaf vintertid.

Förutsatt att man sätter på sig densamma.


Tyvärr så glömmer jag den allt som oftast. *ler senilt*


Att mysse eller inte mysse, det är frågan. :-)

 
 
Siw

Siw

3 december 2008 22:24

Mössa är ett måste!

Jag har blivit utmanad och utmanar i min tur dig.Jag vill gärna att du är med i den långa länkkjedjan till Lucia som nu startas. Samtidigt ger vi som är med minst 20 kr till barncancerfonden samt får en massa länkar till vår egen blogg. Kolla och kopiera det som finns på följande länk. (Du skall sedan sprida till ytterligare minst en bloggare).
Kolla här:
http://enbart.blogg.se/2008/december/utkast-adam.html

http://yllegarnets.blogg.se

 
Ingen bild

/Guldlock

4 december 2008 08:13

Du.. den första schmissemissen KAN man verkligen kalla marsipansvin ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 18 september 2011 13:32


Nämen va f-n. Är jag inte helt sjukt jä-la tråkig som har slutat blogga??? Fast om man läser de två raderna jag åstadkommit ovan och betänker att jag lyckats få in inte mindre än två svordomar så skall man kanske vara glad att jag inte skriver så...

Av Annika - 28 oktober 2010 09:14


Det var en gång en vacker höstlördag. (Läs blåsig som 17.)   Fotbollsmatch stod det på dagens schema, inte för undertecknad men match skulle det iaf bli. Glad i hågen parkerade jag bilen på en utmärkt plats. Det visade sig senare att den inte...

Av Annika - 7 oktober 2010 09:03


Jag säger bara jippie.   Eller lite större bokstäver kan vara på sin plats.     Jippie!!!     Jag har budat in ett virkat överkast på Tradera. Inga problem, det dök upp med Schenkers hjälp och det var fint. Då kan man ana att alla...

Av Annika - 6 oktober 2010 19:19


Att jag inte hänger med i motionsspåret är ingen nyhet. Möjligen första femtio metrarna...men absolut inte längre. ...och definitivt inte utan syrgas.   Men igår hände en sak som jag inte heller hängde med på. Knepigt och fullständigt förvi...

Av Annika - 27 september 2010 10:03

För övrigt tycker jag om hösten. Eller jag dristar mig till att utöka ovanstående mening med två ord till.   För övrigt tycker jag om hösten väldigt mycket.   (Ett ord fick tom bli lite större...bara en sån sak.) ;-)          ...

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards