Ackas finurliga funderingar

Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Annika - 2 juni 2009 21:42

Till alla er som har tänkt lite på oss idag.

Tusen tack.


Vi kom hem klockan 19.00

Sonen har fått två stift i armen, allt verkar okej.

Det var snabbversionen.

Den riktiga tog sju timmar. :-/


Efter hemkomsten svidade en liten Annika om till stallkläder och for till stallet och red.

Jösses vad ambitiöst.


...och jösses vad slut jag är nu.

Både i huvud och kropp.


*ger verkligen upp*

Sätter fart mot duschen, mycket tätt följt av sängen.


Av Annika - 2 juni 2009 11:03

Det kommer ingen komisk slutknorr i detta inlägg, så ni kan egentligen sluta läsa redan nu.

Att sonen brutit armen vet ni nog.

Återbesök efter fem dagar sade man, det kommer kallelse.

Kom det någon??

Nix!

Jag ringer, ingen vet något, jösses vad tokigt osv.

Får akuttid, den vi var på i morse klockan 08.00

Verkligen karaktärsdanande att ha med sig fyra barn och vänta på diverse ställen i ca 2 timmar.

Bara för att få den oerhört "goda" nyheten att armen i princip ser ut som när den var nybruten.

Inte bra alltså.

Så nu blir det operation och stift skall sättas in. :-/ 

Jag fixade raskt stallet på vägen hem.

När vi väl var hemma så har hund och marsvin matats och jag har dessutom bäddat alla sängar jag inte hann innan vi for 07.30

Nu blir det en rask kopp kaffe innan vi åter skall vara på plats kl 12.


Jag kommer att sova gott när jag slår igen mina blå senare.

Förhoppningsvis inte för gott.


Sköt om er idag, det skall jag och sonen göra.


Av Annika - 2 juni 2009 06:57

Kl. 08.00 skall sonen vara på röntgen.

Jag medtager alla fyra barnen.

Håll i hatten både sköterskor och annat.

Here we come!!!!

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards