Ackas finurliga funderingar

Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Annika - 23 juni 2009 20:54

Äntligen!!


Äntligen!!


ÄNTLIGEN!!


Men så äntligen startar Morden i Midsomer.

*njuta njuta njuta*


Poirot, släng dig i väggen!! ;-)


Jag har inte snöat in på engelska deckare.

Inte alls.

Det är bara som det ser ut.


Nåja, kanske lite då. ;-)

Av Annika - 23 juni 2009 11:58

Uppdrag:

Köpa mat (levande mjölmaskar...."jättemysiga") till grodan Hugo.


Resultat:

Köp av mjölmask.

Smaskiga och fina.


Extabonus:

Kompis till grodan Hugo.


Jag undrar om hon skall få heta Görel??

Hugo och Görel.

Tja, varför inte???

Av Annika - 23 juni 2009 09:39

Igår fick ju stora söta hästen massage.

Visserligen dök massagemannen upp (efter viss påtryckning) 75 minuter senare än bestämt.

Men det kom ingen krystad bortförklaring utan helt enkelt;

Förlåt....jag glömde bort. 

Det kan jag leva med.


Det kördes med laser och vibrerande maskiner.

Hästen stampade åt en envis mygga och en korkad fluga.

Myggan lyckades jag förpassa till de sälla jaktmarkerna.

Flugan lever ännu lyckligt.

Efteråt fick han gå i hagen en sväng.

Har något med slaggprodukter att göra men jag ger mig icke in på någon form av vetenskaplig förklaring.

(Guldlock kan lämna en kommentar så blir det perfekt.)


Men.....efter hagturen känner jag en viss skepsis.

Vem vill sitta på den hästen??

Frivilligt??!!


Det var hopp rakt upp och åt sidan.

Hopp med knorr.

Hopp med raka framben.

Hopp med bakutspark.

Det var fnys och fräs.

Det var en sjuhelvetes massa hopp helt enkelt.


Väldigt pigg med andra ord.

Den skall jag rida idag.


*bävar....fast bara en aning*

Av Annika - 23 juni 2009 08:09

Förbannade dagis.


Sitter här på minibloggrunda och njuter i fulla drag.

Tills jag inser att jag har en tid att passa.

*svär....fast bara tyst så barnen inte hör*


Mitt liv som vuxen passar inte mig.

Tycker inte om att ha en tid att passa.


Fast det är väl bra att träna antar jag......??


Solen lyser.

DET tycker jag om.


*hastar*


...och God morgon alla! :-)

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards