Ackas finurliga funderingar

Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Annika - 6 juni 2009 22:39

Jag har tråååååkigt.

Hade jag varit yngre än 10 år hade jag konstant frågat;

Är vi framme snart?

Trots att vi inte var på väg någonstans.

Sååå tråkigt har jag.


*letar tomtebloss*


Nähä.


Kan man ge sig ut på ngn räddningsaktion då??

Supertrinda fyrbarnsmamman räddar pensionär från att ramla i fontän.


Eller....den här då:


Supersega 40-årstrollet räddar katt i högt träd.


*inser att jag inte gör mig som superhjälte*

Av Annika - 6 juni 2009 21:42

Men hoppsan hejsan det glömde jag ju.

Det är Sveriges nationaldag idag.


*viftar förstrött med flaggan*


Som ni förstår är jag måttligt road.

Detta har jag tyvärr gemensamt med större delen av den svenska befolkningen.

Lite mer Norgehysteri skulle vara kul!!


*återgår till Sveriges match mot Danmark*


Måttligt roande den med. :-/



Av Annika - 6 juni 2009 19:56

Jag skulle inte stoppat sista tuggan i munnen.

Inte sista portionen av kycklingen och den där extremt goda specialsalladen heller.

Den extra portionen alltså.


Inte heller en extra chokladboll bara för att.


Te drack jag också.

Grönt.

Det skall vara nyttigt har jag hört. ;-)

Av Annika - 6 juni 2009 14:57

Endast hjärtlösa människor kan lämna en nallebjörn som ligger med ansiktet neråt.


Jane Swan

Av Annika - 6 juni 2009 11:31

Jajamen!!


Pigg som en mört nu.

Man kan inte ha långtråkigt när man har kattungar i huset.

Så är det bara.

Av Annika - 6 juni 2009 07:46

Motvilligt vaken.


Hur tänkte jag när jag tillverkade fyra barn??

Ja inte just ....men annars.

Inte var det på alla tidiga mornar iaf.

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards