Ackas finurliga funderingar

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Annika - 24 juni 2009 09:16

Bilkörning inkluderar så mycket mer än bara köra själva bilen.


Man kan lyssna på musik.

....och sjunga med.

När man som undertecknad sjunger falskt så känns det bra att sjunga i bilen.

Ensam.


Man kan skriva sms.

Fy fy fy.

Jag har lovat mig själv att sluta.

Åtskilliga gånger.

*tröstar mig med att jag messar utan att titta på telefonen*

Jag kan mina knappar jag. :-)


Man kan rycka bort gråa hårstrån som växer som små utkikstorn.

Rätt upp av kraftig ngt vågig karaktär.

Jag har nog skrivit om dem förr? *letar*

Japp. Här!


Nu har jag dessvärre upptäckt att de hårstrån jag rycker bort inte är grå.

Iaf inte allihop.

Många blir lurigt ljusgrå i motljuset.

När de bara har en ljusare nyans av brunt.

Jag rycker alltså bort dem i onödan!!!

Illa, illa, illa.


Detta kan ta en ände med katastrof.


Jag måste från och med nu enbart köra bil när jag kör bil.

Tror inte min ansiktsform gör sig utan inramande hår.

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards