Ackas finurliga funderingar

Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Annika - 10 juni 2009 21:35

Formen är på topp.

På hästen.

Inte på mig.


Jag är ordentligt formlös.

Både in och utvändigt!!


Ögonlocken envisas med att hela tiden söka sig nedåt.

Vad är det för fel med en pigg uppsyn??

Jag bara undrar.


Nej allt faller handlöst ner, vilket man vill eller inte.

Ögonlock.

Frisyr.

Tuttar.

Mage.


Livet är sannerligen ingen fest.


Av Annika - 10 juni 2009 17:35

Det är väl själva f-n att man har så mycket jobb att man inte hinner blogga. ;-)


*räknar pengar* :-D

Av Annika - 10 juni 2009 09:45

Om denna söta lilla människa finns det många historier att förtälja.

Många, många, många historier.

Den ena faktiskt sjukare än den andra.

*ler stort vid tanken*


Den här söta lilla pojken fyller faktiskt 69 år i höst.

Pojken är min käre far.

Han är inte som alla andra.

Min pappa har så mycket fyr och hyss för sig att han får både Emil i Lönneberga och Pippi Långstrump att framstå som lugna och timida.


Han skall få en egen kategori.

Japp det skall han.

"Min tokiga pappa".

Så får det bli.


Av Annika - 10 juni 2009 08:51

Jag brinner inte direkt av någon enorm skaparlust idag.

Men det struntar jag i för jag vann.

JAG vann!!!!


Helt otroligt. *smånynnar*

Nu kommer jag att bli supersnygg så det så.

För visst är det så enkelt Nett?

Man applicerar vinsten och blir som genom ett trollslag helt oemotståndlig.

Eller kanske inte.


Ääähh, jag vann! :-) :-) :-)


....och God Morgon!!!!



Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards