Ackas finurliga funderingar

Direktlänk till inlägg 10 juni 2009

Söt liten rackare

Av Annika - 10 juni 2009 09:45

Om denna söta lilla människa finns det många historier att förtälja.

Många, många, många historier.

Den ena faktiskt sjukare än den andra.

*ler stort vid tanken*


Den här söta lilla pojken fyller faktiskt 69 år i höst.

Pojken är min käre far.

Han är inte som alla andra.

Min pappa har så mycket fyr och hyss för sig att han får både Emil i Lönneberga och Pippi Långstrump att framstå som lugna och timida.


Han skall få en egen kategori.

Japp det skall han.

"Min tokiga pappa".

Så får det bli.


 
 
Ulrika

Ulrika

10 juni 2009 10:04

Härligt med en krejsi pappa. Min pappa skulle ha fyllt 70 i våras.
Jag kommer att tänka på när han åt morötter och glass på sjukhuset bara för att jävlas ;) ganska krejsi han med...

http://ulrikasyr.blogspot.com

 
H C Barregren

H C Barregren

10 juni 2009 10:08

Han ser busig ut :-)

http://blogg.bums.nu

 
Berith

Berith

10 juni 2009 12:50

En glad liten parvel med glimten i ögat ,
Vad roligt att han har barnasinnet kvar =D

Ha en god fortsättning på dagen , kram , Berith =)

http://maxmax.bloggagratis.se

 
Eva me flock

Eva me flock

10 juni 2009 13:33

*här är jaaaaa* ropar försiktigt för att inte störa alltför mye.... IFALL du pysslar me nåt skoj som behöver kooooooonceeeentrationnnnn... typ... brakmiddag alá Acka... *gogglar på de ifall de kanske finns en rätt som heter de*
Grattis o du lyckliga vinnare.... ja missar alla jämarns skojjiga tävlingar jag... *fnyser* å tar nya tag... kanske :0) eller så ordnar jag en själv!!! Japp så får de bli! ja lovar att priset blir spännande... kanske ett paket med dammråttor? *tihi..*

Njet, nu väntar julpyntet på mej, en trappa upp... *fattar inte att inte tomtarna lagt sej tillrätta i sina lådor ÄN* kan de bero på kylan????

http://hexkatterhimlahundar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Eva igen .....

10 juni 2009 13:34

*glömde*
Ser fram emot att få läsa om din skojjsiga papps!!!
*dundrar ut igen*

 
Ingen bild

Daga

10 juni 2009 14:12

din pappas tossigheter verkar ha smittat av sej;-)

 
Annika

Annika

10 juni 2009 14:32

Jaså, det är HONOM du brås på? :)
Min lilla pappa och mamma var så långt från krejsiness man över huvud taget kan komma. Stela och strikta.

Undrar just vad som gick "fel" med MIG?

http://www.banfield.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annika

10 juni 2009 21:57

Alla
Min pappa och jag är nog ganska lika.
Vad det gäller humor och att bjussa på oss själva.
Det kommer historier om honom, var så säkra.

 
Ingen bild

6904

10 juni 2009 23:35

det va lääääänge sen ja stötte på han så du kan väl hälsa guben (mannen med allaaaaa fräck video filmer en gång i världen)

 
Ingen bild

Annika

11 juni 2009 00:42

6904
Du borde sova.
Jag också. :-)
*hälsar guben*

 
Yvonne

Yvonne

11 juni 2009 08:59

Haha! Va härligt! Vilken ära för honom att få en alldeles egen kategori! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 18 september 2011 13:32


Nämen va f-n. Är jag inte helt sjukt jä-la tråkig som har slutat blogga??? Fast om man läser de två raderna jag åstadkommit ovan och betänker att jag lyckats få in inte mindre än två svordomar så skall man kanske vara glad att jag inte skriver så...

Av Annika - 28 oktober 2010 09:14


Det var en gång en vacker höstlördag. (Läs blåsig som 17.)   Fotbollsmatch stod det på dagens schema, inte för undertecknad men match skulle det iaf bli. Glad i hågen parkerade jag bilen på en utmärkt plats. Det visade sig senare att den inte...

Av Annika - 7 oktober 2010 09:03


Jag säger bara jippie.   Eller lite större bokstäver kan vara på sin plats.     Jippie!!!     Jag har budat in ett virkat överkast på Tradera. Inga problem, det dök upp med Schenkers hjälp och det var fint. Då kan man ana att alla...

Av Annika - 6 oktober 2010 19:19


Att jag inte hänger med i motionsspåret är ingen nyhet. Möjligen första femtio metrarna...men absolut inte längre. ...och definitivt inte utan syrgas.   Men igår hände en sak som jag inte heller hängde med på. Knepigt och fullständigt förvi...

Av Annika - 27 september 2010 10:03

För övrigt tycker jag om hösten. Eller jag dristar mig till att utöka ovanstående mening med två ord till.   För övrigt tycker jag om hösten väldigt mycket.   (Ett ord fick tom bli lite större...bara en sån sak.) ;-)          ...

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards