Ackas finurliga funderingar

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Annika - 4 juni 2009 20:25

Mina barn.

Inga kommentarer.


Följande utspelar sig på kvällskvisten.

Mini skriker med en röst som kan väcka döda;

Det sitter fast en pingvin i mitt hår!!!!!!!!!!


Ja tjena....eller hur??

Mamman sitter lugnt kvar på köksstolen.


Det sitter verkligen en pingvin i mitt hår mamma.

Det är Fannys fel.


När jag hör namnet Fanny reagerar jag ty den tösen har en del fyr och hyss för sig.

Reser mig osmidigt upp, min svanskota har som sagt inte hämtat igen sig efter luftfärden.

Framförallt inte efter landningen. :-/


Hittar ett stycke Mini med en fastsnurrad pingvin i håret.

Det är en badleksak som man kan dra upp och så sprattlar/simmar den iväg.

Fanny har alltså testat den i Minis hår.


Väldigt effektfullt.

Den sitter fast.

Stenhårt.


Finner ingen annan lösning än att helt enkelt klippa loss den.


Ääähh, det växer ut igen och tussen var inte så stor heller.

*tänker positivt*

Av Annika - 4 juni 2009 14:17

Efter ett lååååååååångt samtal med Ulrika där vi kom in på allehanda ting så avhandlade vi bland annat underkläder.

Hur de skall passa en kropp med tre magar alternativt fyra bröst eller valkar på tvären och längden för att inte tala om bredden.

Vilken storlek och vilket material kan passa bäst??

Vad sägs om en snitsig trosa  modell maxi och en praktisk men inte alltför sexig bh i bomull??

Jaså, inte det....

Knepigt.

Vi tyckte iaf att det var toppen!!


Trots allt har vi lyckats snärja en man båda två.

Ulrika har tom gift sig med sin. *nickar*

Jo jo.


Så tusen tack Fru Quilt för att 2 timmar försvann ur mitt annars ganska slentrianbetonade liv. :-)


Av Annika - 4 juni 2009 09:40

Börjar med att be om ursäkt för usla fotografier.

(Läs USEL fotograf.)


Men kolla in vad många barn jag har.

7 stycken!!! Iaf på en bild.

Dubbla upplagor på tre av barnen.

Känns jobbigt....och väldigt karaktärsdanande.


De finns hur som helst med på en stor "reklamplansch" som Permobil skall använda när de är på mässor och liknande.

De var med för att de skulle bli lite liv i bilderna och sedan var de snälla som ljus.

Nästan hela tiden....


Av Annika - 4 juni 2009 07:39

Det regnar.

Jag har fortfarande ont i min svanskota efter min och Ejects luftfärd.

Fingrarna känns av ngn förunderlig anledning tjocka.

(Har stora likheter med små prinskorvar eller ngt annat proppfyllt.)

Hela jag är rätt så proppfylld. :-/

Håret risigt.

Tänderna bruna.

Huden är torr.

Naglarna av efter trädgårdsarbete.

Inga marsvinsbebisar.


Det skall nog bli en bra torsdag ändå. :-)

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards