Ackas finurliga funderingar

Direktlänk till inlägg 4 juni 2009

Apropå underkläder

Av Annika - 4 juni 2009 14:17

Efter ett lååååååååångt samtal med Ulrika där vi kom in på allehanda ting så avhandlade vi bland annat underkläder.

Hur de skall passa en kropp med tre magar alternativt fyra bröst eller valkar på tvären och längden för att inte tala om bredden.

Vilken storlek och vilket material kan passa bäst??

Vad sägs om en snitsig trosa  modell maxi och en praktisk men inte alltför sexig bh i bomull??

Jaså, inte det....

Knepigt.

Vi tyckte iaf att det var toppen!!


Trots allt har vi lyckats snärja en man båda två.

Ulrika har tom gift sig med sin. *nickar*

Jo jo.


Så tusen tack Fru Quilt för att 2 timmar försvann ur mitt annars ganska slentrianbetonade liv. :-)


 
 
Fru Quilt/Ulrika

Fru Quilt/Ulrika

4 juni 2009 16:53

Tackar själv. Vad trevlig att du inte skrev att jag lät som en hemskt tråkig kärring ;)

För som du är jag ju himla smart, snygg, smidig och trevlig!

Kram!

http://ulrikasyr.blogspot.com

 
Ingen bild

Daga

4 juni 2009 16:58

när du nu revolterar kan du väl be att någon gör bh:ar för småbystade UTAN femtioelva inlägg tack, hade jag velat se ut som dolly parton så hade jag lagt mej under kniven;-)!nystädad sommarkram-du är grym!

 
Baronessan

Baronessan

4 juni 2009 17:06

Du den där bilden - är det månne ett drömscenario för karlar? Men hon skulle inte vara så snygg med kläder på. Skulle se ut som Barbapappa. Skönt att man inte behöver bry sig så mycket (även om man gör det emellanåt) utan kan gå omkring i sånt som är skönt.

http://viskning.blogspot.com

 
Andreas

Andreas

4 juni 2009 17:21

Jag har sagt det förrut, och jag säger det igen:
Det finns ingen som kan förgylla en tråkig, bedrövlig dag som DU!!!
Du är bara bäst vännen :-)

http://CyBinett.bloggagratis.se

 
nilla

nilla

4 juni 2009 18:01

Åh, önskar att jag hade såna smala ben...

http://nillalivet.blogspot.com

 
Ingen bild

Annika

4 juni 2009 20:17

*suktar efter sambons chokladboll*
Fru Quilt
Smidig var ordet!!
S.M.I.D.I.G :-)

Daga
Fixar det!!
*googlar på bh-tillverkare och skickar brev*

Baronessan
Barbapappa och jag har tyvärr vissa likheter trots att jag bara har två bröst.
Iaf sist jag tittade.

Andreas
Men...som du säger. *rodnar nästan*

nilla
Nä...det gör du inte. :-)
För de där var fööör smala.
*bestämmer*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 18 september 2011 13:32


Nämen va f-n. Är jag inte helt sjukt jä-la tråkig som har slutat blogga??? Fast om man läser de två raderna jag åstadkommit ovan och betänker att jag lyckats få in inte mindre än två svordomar så skall man kanske vara glad att jag inte skriver så...

Av Annika - 28 oktober 2010 09:14


Det var en gång en vacker höstlördag. (Läs blåsig som 17.)   Fotbollsmatch stod det på dagens schema, inte för undertecknad men match skulle det iaf bli. Glad i hågen parkerade jag bilen på en utmärkt plats. Det visade sig senare att den inte...

Av Annika - 7 oktober 2010 09:03


Jag säger bara jippie.   Eller lite större bokstäver kan vara på sin plats.     Jippie!!!     Jag har budat in ett virkat överkast på Tradera. Inga problem, det dök upp med Schenkers hjälp och det var fint. Då kan man ana att alla...

Av Annika - 6 oktober 2010 19:19


Att jag inte hänger med i motionsspåret är ingen nyhet. Möjligen första femtio metrarna...men absolut inte längre. ...och definitivt inte utan syrgas.   Men igår hände en sak som jag inte heller hängde med på. Knepigt och fullständigt förvi...

Av Annika - 27 september 2010 10:03

För övrigt tycker jag om hösten. Eller jag dristar mig till att utöka ovanstående mening med två ord till.   För övrigt tycker jag om hösten väldigt mycket.   (Ett ord fick tom bli lite större...bara en sån sak.) ;-)          ...

Presentation


God put me on earth to accomplish a certain number of things.
Right now I´m so far behind that I will never die.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards